wieczór zapowiada się śmieszny

Data: 2010-09-18 15:22:08
Autor: apr...
wieczór zapowiada się śmieszny
20.oo polsat ksw.
aha, grupę opanowały płatne pachołki popisdu i innych służb.

Data: 2010-09-18 17:24:55
Autor: u2
W dniu 2010-09-18 17:22,  apr... pisze:
20.oo polsat ksw.
aha, grupę opanowały płatne pachołki popisdu i innych służb.

Oraz GWna.

Data: 2010-09-18 15:50:46
Autor: apr...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-09-18 17:22,  apr... pisze:
> 20.oo polsat ksw.
> aha, grupę opanowały płatne pachołki popisdu i innych służb.
> Oraz GWna.
ach, zapomniałem o tobie, skoro się przypomniałeś, fajny masz nick, pasuje do gwna semantycznie, gwno + u2 daje podwojone guwno, chociaż "u" do kwadratu powinno dawać "ó", więc niech będzie POprawnie GÓWNO.
uderz w stół...
a ty z jakiej służby ?

Data: 2010-09-18 15:58:07
Autor: apr...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-09-18 17:22,  apr... pisze:
> 20.oo polsat ksw.
> aha, grupę opanowały płatne pachołki popisdu i innych służb.
> Oraz GWna.
ps.
misiu nie przywiązuj wagi skąd kto pisze, bo to broń obosieczna,
a to o2 nie nie jest przypadkiem pedalskie ?

--

wieczór zapowiada się śmieszny