wiek

Data: 2011-01-31 16:01:06
Autor: Mariusz Kruk
wiek
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr"
Hej panowie i panie

Czy mając 37 lat , mogę jeszcze zacząć jeździc na rowerze mtb
Czy raczej dac sobie spokoj.

Pytam poważnie , bo nie wiem czy warto inwestować w siebie, kupując rower.
Boję się że mnie jakiś zawał albo wylew strzeli.

A jak u was to wygląda jaki przedział wiekowy jest dobry ?

Nie ma czegoś takiego jak "ograniczenie wiekowe". Jest tylko kwestia
kondycji i zdrowego rozsądku. Jeśli masz 150kg i ostatni raz ruszałeś
się na WF w podstawówce, to nawet jeśli masz 20 lat, możesz mieć ciężkie
problemy jeśli nagle zaczniesz próbować "z marszu" przejechać 100km po
górach. Jeśli zaczniesz spokojnie i dasz organizmowi się przyzwyczaić do
wysiłku, to dlaczego nie.

--

wiek