wiek

Data: 2011-01-31 16:06:54
Autor: Janek Wlodak
wiek

"Piotr" <pkep1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4d46cac0$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
Hej panowie i panie

Czy mając 37 lat , mogę jeszcze zacząć jeździc na rowerze mtb
Czy raczej dac sobie spokoj.

Pytam poważnie , bo nie wiem czy warto inwestować w siebie, kupując rower.
Boję się że mnie jakiś zawał albo wylew strzeli.

A jak u was to wygląda jaki przedział wiekowy jest dobry ?

Pozdrawiam Pyton
49 lat, 163 kg i jeszcze udaje mi się wyrwać piach spod tylnego koła :)

Data: 2011-01-31 16:19:25
Autor: Waldek
wiek
[...]

Echh człowiek mający 37 lat w XXI wieku sie zastanawia, czy może jeździć na rowerze....Ja rozumiem choroba, dysfunkcja kończyn...
Mam 44 lata, jakoś tam sobie jeżdżę, bo człowiek musi od czasu do czasu:-) Raczej wiosna-jesień, odcinki 50-70 km na dzień w weekend, w tygodniu zdarza się po ok 30 km w ciągu dnia.
--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2011-01-31 22:02:33
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
wiek

[...]

Przy wzroście...

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-02-01 14:13:04
Autor: Janek Wlodak
wiek

"Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> schrieb im Newsbeitrag news:ii781c$4s6$4usenet.news.interia.pl...

[...]

191 cm, taki mały gruby karzełek jestem...

;)

Data: 2011-02-01 14:17:35
Autor: bans
wiek
W dniu 2011-02-01 14:13, Janek Wlodak pisze:

49 lat, 163 kg i jeszcze udaje mi się wyrwać piach spod tylnego koła :)
[ciach]
191 cm, taki mały gruby karzełek jestem...

Ten piach to po prostu powinien sp...lać na sam twój widok ;)

--
bans

Data: 2011-02-02 23:55:22
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
wiek

49 lat, 163 kg i jeszcze udaje mi się wyrwać piach spod tylnego koła :)
[ciach]
191 cm, taki mały gruby karzełek jestem...

Ten piach to po prostu powinien sp...lać na sam twój widok ;)

Jak morze przed Mojżeszem.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all