wiek

Data: 2011-01-31 10:51:04
Autor: pHarry
wiek
No, w tym wieku to wytrzymalosc wciaz jest jest w zasiegu maksimum. I
wogole pomalu spada z wiekiem, w przeciwienstwie do innych cech
motorycznych.

Ale jakby tak probowac wyjsc z intensywnoscia ponad rekreacyjna, to
nieglupim pomyslem bedzie sie skonsultowac z lekarzem. Zwlaszcza w
sprawie serducha.

Data: 2011-01-31 20:26:39
Autor: mocniak
wiek
W dniu 2011-01-31 19:51, pHarry pisze:
Ale jakby tak probowac wyjsc z intensywnoscia ponad rekreacyjna, to
nieglupim pomyslem bedzie sie skonsultowac z lekarzem. Zwlaszcza w
sprawie serducha.

Bo ja wiem. Z mojego doświadczenia wynika, że lekarze raczej ograniczają uprawianie sportu. Wolą cię zobaczyć za 20 lat z zawałem serca, niż za pół roku ze łamaną ręką :P

--
Mocniak

wiek