wiek

Data: 2011-02-01 19:10:41
Autor: ToMasz
wiek
Piotr pisze:
Hej panowie i panie

Czy mając 37 lat , mogę jeszcze zacząć jeździc na rowerze mtb
Czy raczej dac sobie spokoj.

Pytam poważnie , bo nie wiem czy warto inwestować w siebie, kupując rower.
Boję się że mnie jakiś zawał albo wylew strzeli.

A jak u was to wygląda jaki przedział wiekowy jest dobry ?
ja całe dzieciństwo jeździłęm na rowerze, choć maksymalna wycieczka to
było 70km. po kolejnych 10 latach wożenia dupy autem, siadłem na rower,
przejechałem 21km i padłem nieżywy. Po kolejnych 10 latach - 20 km to
pestka, mimo ze zdrowie nie dopisuje. Chcieć to móc!
JEdyna uwaga, zanim kupisz rower, posiedź na nim, oceń czy pozycja Cie
nie męczy, bo na dziesiejszych góralach sie "leży" Ja Bym Ci polecał
"trekinga" na 28
ToMasz

wiek