wiek emerytalny a nomenklatura

Data: 2012-02-13 13:01:13
Autor: Jacek
wiek emerytalny a nomenklatura
Moje składki emerytalne idą dzisiaj na krociowe emerytury wszelkiej masci działaczy z okresu PZPR i nie tylko.
Skoro ja mam zacisnąć pasa za 20 lat i pracować dłużej bo mi nie starczy. To niech ci co żyją z mojej pracy zacisną go już dzisiaj.
Niech aktualni bogaci emeryci również ponoszą wyżeczenia.

Wszyscy powinni je ponosić. Nie tylko przyszłe pokolenie.

Data: 2012-02-13 13:21:26
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Jacek" <Jacek@box43.pl> napisał w wiadomości news:jhau27$aei$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Możemy zacząć np. od byłych lekarzy, sędziów, prokuratorów, mundurowych, pracowników depertamentów. Obnizamy (kto konkretnie?) im emerytury o 20%. Co zrobisz z taką kupą kasy? Wydasz na "potrzebujących" nierobów, rodziny wielodzietne, biedotę miejską i wiejską? Masz jakiś pomysł? Pamiętaj, że peiniądz musi być w obrocie, a nie zostać przejedzony.

BBR

Data: 2012-02-13 13:42:53
Autor: Jacek
wiek emerytalny a nomenklatura
Pamiętaj, że peiniądz musi być w obrocie, a nie zostać przejedzony.

BBR

Niech trafi na konto i zasili moją emetyture.
Dzisiaj uprzywilejowani przejadają moją składkę, dlatego nie będzie mnie stać na emeryture.
Ja będe musiał biedować, bo dzisiejsi emeryci nie chcą pozbyć się swoich przywilejów.

Więc ja jurtro mam zapłacić za dzisiejsze przywileje.
Obecni nie chcą oddać swoich przywilejów.
A ja musze, w przyszłości oddać swoje, bez szemrania - bo musze i tyle, tak mi każe Tusk.

Data: 2012-02-13 14:09:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jacek" <Jacek@box43.pl> napisał w wiadomości news:jhb0gd$e9k$1usenet.news.interia.pl...
> [...]

Obecni nie chcą oddać swoich przywilejów.
A ja musze, w przyszłości oddać swoje, bez szemrania - bo musze i tyle, tak mi każe Tusk.

Syneczku!!!! Możesz se tak pier...olić, pier...olić, pier...olić, pier...olić i pier...olić. Bez końca. I tylko odniesiesz taki skutek, że ktoś nieopatrznie przeczyta te pierdoły i puknie się z politowaniem w czoło nad twoim pier...oleniem.

Data: 2012-02-13 14:12:07
Autor: Jacek
[...]

-- Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

:)

Data: 2012-02-13 17:03:24
Autor: Leprechaun
> [...]

Obecni nie chcą oddać swoich przywilejów.
A ja musze, w przyszłości oddać swoje, bez szemrania - bo musze i tyle,

Niby dlaczego ma zasilić twoje konto? Ja też chcę!

BomBel

Data: 2012-02-14 06:53:51
Autor: stevep
Dnia 13-02-2012 o 13:42:53 Jacek <Jacek@box43.pl> napisał(a):

[...]

A ty, które przywileje chcesz oddać, pójdziesz na ograniczenie wolności w  Internecie kosztem walki z piractwem?

--
stevep

Data: 2012-02-13 16:33:31
Autor: Rysiek
W dniu 13.02.2012 13:01, Jacek pisze:
Moje składki emerytalne idą dzisiaj na

...Twoją przyszłą emeryturę, a więc nie unoś się niepotrzebnie.

Data: 2012-02-13 19:49:18
Autor: jadrys
W dniu 2012-02-13 16:33, Rysiek pisze:
W dniu 13.02.2012 13:01, Jacek pisze:
Moje składki emerytalne idą dzisiaj na

..Twoją przyszłą emeryturę, a więc nie unoś się niepotrzebnie.

Otóż to. Nie mam pojęcia skąd ta wydumana krzywda przyszłych emerytów..?

wiek emerytalny a nomenklatura