wiek <25 lat i cena OC

1 Data: Grudzień 21 2010 20:58:22
Autor: karkow
wiek <25 lat i cena OC
witam
dzis otrzymalem propozycje przedluzenia ubezp OC w MTU. Za dwa lata bezszkodowej jazdy 20% znizki, ale juz za wiek (nieukonczone 25 lat) +50% (!). Niedawno ukonczylem lat 24 - czy jest jakis ubezpieczyciel ktory nie stosuje takich drakońskich zwyzek, a moze ma limit wieku na ukonczone 24 lata?

z gory dzieki
pozdrawiam

2 Data: Grudzień 21 2010 21:08:25
Autor: neoniusz
Re: wiek <25 lat i cena OC
W dniu 10-12-21 20:58, karkow pisze:
[...]

Sprobuj sobie wyliczyc w Allianz Direct. Tylko koniecznie w Direct, przez ich strone allianzdirect.pl

3 Data: Grudzień 21 2010 20:24:06
Autor: Samotnik
Re: wiek <25 lat i cena OC
Dnia 21.12.2010 neoniusz <neon@joemonster.org> napisał/a:
[...]

Fail, maj± zwyżkę +40% za nieukończony 29 rok życia. Po wypowiedzeniu umowy
nie przysłali mi za¶wiadczenia o przebiegu ubezpieczenia, chociaż prosiłem
o to w tre¶ci wypowiedzenia. Widać oszczędzaj± na znaczkach. Dziadostwo, od
Allianz należy trzymać się z daleka, nawet w przypadku OC.
--
Samotnik

4 Data: Grudzień 21 2010 21:35:17
Autor: karkow
Re: wiek <25 lat i cena OC
policzylem
w mtu 1069zl, w allianz direct 1150zl

"Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote in message news:slrnih2376.40h.samotniklocalhost.localdomain...
[...]

5 Data: Grudzień 21 2010 21:47:42
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak
Re: wiek <25 lat i cena OC
W dniu 2010-12-21 21:35, karkow pisze:
policzylem
w mtu 1069zl, w allianz direct 1150zl

Sprawdź mBank. Ma tę dodatkową zaletę, że można rozłożyć na raty miesięczne, które będą ściągać sobie sami z konta.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

6 Data: Grudzień 21 2010 22:13:48
Autor: J.F.
Re: wiek <25 lat i cena OC
On Tue, 21 Dec 2010 21:47:42 +0100,  Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
SprawdĽ mBank. Ma tę dodatkow± zaletę, że można rozłożyć na raty
miesięczne, które będ± ¶ci±gać sobie sami z konta.

Ale te raty nie sa darmowe z tego co widzialem.

J.

7 Data: Grudzień 21 2010 22:29:09
Autor: Jacek
Re: wiek <25 lat i cena OC
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:p362h65thnbj76tp0knkl8l2ob7vk4o1mb4ax.com...
[...]

ale i tak tańsze niż gdziekolwiek
w skali miesi±ca dopłacam 1,5-2zł, a w innych za rozbicie na raty chcieli grube stówy.

Jacek

8 Data: Grudzień 22 2010 00:17:32
Autor: bosskg
Re: wiek <25 lat i cena OC
Użytkownik "Jacek" <stoout@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ier66b$al3$1inews.gazeta.pl...

Ale te raty nie sa darmowe z tego co widzialem.

ale i tak tańsze niż gdziekolwiek
w skali miesi±ca dopłacam 1,5-2zł, a w innych za rozbicie na raty chcieli grube stówy.

Dokładnie. Mam u nich OC, pełne zniżki i w porównaniu do PZU wyszło 200 taniej.
Krzysiek
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
 Gdybym umiał to sam bym przed sob± klękał!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

9 Data: Grudzień 22 2010 10:32:12
Autor: J.F.
Re: wiek <25 lat i cena OC
[...]

18-24 zl w calym roku, jesli od kwoty 500zl na rok .. no, znacznie taniej niz kredyt gotowkowy :-)

J.

10 Data: Grudzień 22 2010 11:41:06
Autor: niusy.pl
Re: wiek <25 lat i cena OC

UĹĽytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp>

policzylem
w mtu 1069zl, w allianz direct 1150zl

Sprawdź mBank. Ma tę dodatkową zaletę, że można rozłożyć na raty miesięczne, które będą ściągać sobie sami z konta.

Kiedyś zamówiłem. I czekam. Czas zaczyna naglić a polisy brak. Dzwonię raz, nie potrafią wytłumaczyć. W końcu stara polisa trafi ważność. Dzwonię znowu, pytam co jest, znowu nie potrafią powiedzieć dlaczego nie dostałem polisy, jakieś zmiany adresów, czekam. Znowu dzwonię, nadal nie potrafią powiedzieć na jakim etapie jest realizacja wniosku. Kupuję polisę u żywego agenta. Wysyłam mbankowi informację, że już ubezpieczyłem się. P...enie, że nie mogę wymówić. Konieczne oświadczenie, że zawarłem już polisę. Jakieś potwierdzenie, że nie było umowy. Zero wyjaśnienia, przeprosin. Jakkolwiek może wielu udaje się ubezpieczyć to u mnie tak to wyglądało, więc już nie będę próbował i szczerze odradzam innym.

11 Data: Grudzień 21 2010 21:13:52
Autor: Jacek
Re: wiek <25 lat i cena OC
Użytkownik "karkow" <kar.kow@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ier0su$gvl$1news.onet.pl...
[...]

w mbanku nie dostałem zwyżek za wiek

Jacek

12 Data: Grudzień 21 2010 22:03:29
Autor: Dysiek
Re: wiek <25 lat i cena OC
[...]

HDI ma zwyzki do skonczonych 24 albo 25 - nie pamietam, ale mozesz
sprawdzic.

Dysiek

13 Data: Grudzień 22 2010 00:32:27
Autor: =Marcos=
Re: wiek <25 lat i cena OC
[...]

Poszukaj sobie w jakiej¶ porównywarce ubezpieczeń i gotowe.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

14 Data: Grudzień 22 2010 00:19:19
Autor: tadek
Re: wiek <25 lat i cena OC
On 21 Gru, 20:58, "karkow" <kar....@op.pl> wrote:
[...]
stosuje takich drako skich zwyzek, a moze ma limit wieku na ukonczone 24
lata?

z gory dzieki
pozdrawiam

zobacz AXA Direct. Ubezpieczyłem u nich córki Punto 1.1L 1999r za 700
zł z NNW. Córka 21 lat prawo jazdy od 2 lat 10% zniżki. U innych
ubezpieczycieli propozycje za 1600 zł

15 Data: Grudzień 22 2010 10:27:20
Autor: Kuba
Re: wiek <25 lat i cena OC
HDI ma zwyżkę do 24 roku życia (+30% chyba)
generalnie zobacz na stronie mbanku - tam jest kalkulator - wyliczysz sobie (HDI tez tam jest)
i potem porównaj https://www.youcandrive.pl/ - preferencyjne stawki dla młodych kierowców.
Jeżeli chodzi o OC to bierz najtańsze - przecież ty z niego i tak nie będziesz korzystać ;)

pozdrawiam,
Kuba

16 Data: Grudzień 24 2010 03:23:28
Autor: DP
Re: wiek <25 lat i cena OC
On 22 Gru, 10:27, Kuba <k...@k.pl> wrote:
[...]

W HDI jest zwyżka do 25 lat, wiem bo pod koniec grudnia dopiero tyle
kończę, a i tak chcieli mi naliczyć za wiek. ;/

Wzi±łem w mBanku (też w HDI), żadnych problemów nie miałem, a wyszło
~150zł taniej niż u agenta bezpo¶rednio w HDI.

wiek <25 lat i cena OC