większe spalanie 1.9 TDI BXE 105 KM

Data: 2012-05-30 20:20:24
Autor: Cavallino
większe spalanie 1.9 TDI BXE 105 KM

Użytkownik " pszpia" <piachball@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jq5j1i$ice$1@inews.gazeta.pl...
Cześć,

Zostałem posiadaczem samochodu z silnikiem 1.9 TDI BXE 105 KM. Trasę jaką
robię to ~25km w jedną stronę i drugie ~25km z powrotem. Ciężkiej nogi nie
mam, trasę w jedną stronę robię w miarę stabilnie, ~80-100 km/h.

Spalanie wyszło mi ~6.7l/100km. Przejechałem 260km za 100 zł (1l = 5.79zł;
~17l w zbiorniku). Mój samochód nie posiada komputera, na którym spalanie jest
wyświetlane.

Chciałem się Was, doświadczonych, poradzić. Wg wygooglanych opini, dla tego
silnika spalanie powyżej 6l/100km (przy stałej, spokojnej jeździe) jest duże.

A ten silnik sam jeździ, czy jest opakowany w jakiś samochód?
Było nie było - to opakowanie może mieć zasadnicze znaczenie przy ocenie.

większe spalanie 1.9 TDI BXE 105 KM