większe spalanie 1.9 TDI BXE 105 KM

Data: 2012-05-30 23:27:18
Autor: Arbiter
większe spalanie 1.9 TDI BXE 105 KM

Użytkownik " pszpia" <piachball@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

Zostałem posiadaczem samochodu z silnikiem 1.9 TDI BXE 105 KM. Trasę jaką
robię to ~25km w jedną stronę i drugie ~25km z powrotem. Ciężkiej nogi nie

zrób logi dynamiczne VAGiem, zloguj grupy 005, 008 010, 011. Zobacz jak pompki, czy nie leją, jakie są korekty, jak ładuje turbo, jakie wskazania MAF etc, jak ustawienia rozrządu.

Z logami będzie można już coś wnioskować. Potrzebny interfejs KKL, program ściagniesz za darmo (demo). Logi wkleisz tu http://vaglog.rtnet.pl/ watek wrzucisz na odpowiednie forum i ludzie pomogą

Spalanei które opisujesz moim zdaniem nie jest normalne

Data: 2012-05-31 06:55:51
Autor: pszpia
Arbiter <niemam@hotmail.com> napisał(a):

> [...]

Spalanei które opisujesz moim zdaniem nie jest normalne

Dzięki wszystkim za rady. Mój błąd, że nie podałem o jaki samochód chodzi. Mam
Leona 2007r. Jest on lżejszy niż Octavie, a one potrafią mniej paliwa pobierać
(z tymi samymi silnikami). Dlatego coś raczej nie tak jest, ale tragedii nie
ma, bo nie pali 10l jak innym wypowiadającym się ;-)

Zaleje go pod korek i zobaczymy jaki wynik osiągnie i ewentualnie może uda się
znaleźć jakiegoś speca na Podkarpaciu odnoście tych TDI aby wyłapał co nie tak.

Thx.

Data: 2012-05-31 09:48:53
Autor: Robert_J
[...]

Wiesz, może i tragedii nie ma, ale po cholerę płacić za paliwo 30-40% więcej? Pojedź do speca, zapłacisz nawet parę stówek, ale szybko Ci się zwróci na kosztach paliwa. Poza tym nie wiadomo czy takie nadmierne spalanie pozostaje bez wpływu na silnik i osprzęt...

Data: 2012-05-31 10:59:13
Autor: Czeslawek
W dniu 2012-05-31 08:55,  pszpia pisze:

[...]

Ja też mam w Seacie Altea silniczek 1.9TDI 105 KM tyle, że BJB  i pomimo, że nie stosuję eco-drivingu, to średnie spalanie z 40 tys. km, liczone na podstawie tankowań, wynosi 6,1 l/100 km.

--
Pozdrawiam,
Czesławek

większe spalanie 1.9 TDI BXE 105 KM