większość nie pracuje a ZAPIERDALA ponad siły od rana do wieczora za 1340

Data: 2014-11-12 19:04:58
Autor: boukun
większość nie pracuje a ZAPIERDALA ponad siły od rana do wieczora za 1340
http://finanse.wp.pl/kat,1013819,title,Najnowsze-dane-na-temat-wynagrodzen-Ile-dostaje-przecietny-Kowalski,wid,17026547,wiadomosc.html

~angelus6 1 godzinę i 15 minut temu
Te statystyki to bzdura lepiej ni piszcie i nie pokazujcie takich bzdur bo większość nie pracuje a ZAPIERDALA ponad siły od rana do wieczora za 1340 .

~artB 43 minuty temu
Tylko bez marudzenia teraz, że to sa nierealne zarobki - przez ostatnią dekadę demokratycznie wybieracie albo sekciarzy, albo gangsterów wiec macie "dobrobyt".

~urzedas 1 godzinę i 38 minut temu
akurat pracuje w urzędzie miasta i zarabiam 2300 brutto i od 5 lat nie miałam żadnej podwyżki.................... i chciałabym zarabiać te 3700 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

~gość 1 godzinę i 13 minut temu
dane statystyczne to pół a może mniej prawdy. Na rękę po 35 latach pracy mam 1800 netto . Kpina. Młodzi maja mniej to prawda, ale nie może tak być, że nowy pracownik zarabia tyle samo co wieloletni. No i ma odpowiednio mniej. Rozumiem, ze jest ciężko ale względnie sprawiedliwie. tylko względnie bo wiemy jak jest.

~gemo 1 godzinę i 12 minut temu
Totalne bzdury skąd oni biorą takie kwoty. Pracowałem jako kierownik z pensją 2400 brutto, obecnie szukam pracy i 99 % pracodawców daje pensje 1680 brutto. Więc te wyliczenia to brednie. No chyba ze wliczają w to to co ukradną nasi parlamentarzyści.

~Fragola 1 godzinę i 15 minut temu
Nie wiem czy śmiać się czy płakać, co to są za szopki? czemu nie piszą niemoty że ludzie zarabiają po 1100 1200 a nawet mniej?.

~Henryk Kania 1 godzinę i 33 minuty temu
Zatrudnie do pracy na budowe płace az 1680 brutto na miesiac

~pol123 1 godzinę i 16 minut temu
jak tyle zarabiamyy to po co wyjezdzamy ? chyba mamy to we krwii ...

~daras 1 godzinę i 17 minut temu
WYJDZIE 3800 JEŚLI WEŻNIESZ PENSJE PRACOWNIKA I PREZESA CZYLI PRACOWNIK 13OO A PREZES 6300 DODASZ WYCHODZI 7600 IPODZIELISZ NA 2 TAK OBLICZA SIĘ ŚREDNIĄ W KRAJU MOIM ZDANIEM TO BZDURA

~ja- 1 godzinę i 22 minuty temu
Moje wynagrodzenie za miesiąc 10 godzin dziennie soboty też 1300 zł.

~ZN 1 godzinę i 38 minut temu
Jestem pielęgniarką z 33 letnim stażem pracy,netto zarabiam 1600 zł. Pytam zatem,jak mogą być aż takie dysproporcje w zarobkach i tak ogromna dezinformacja....dane z kosmosu na podrażnienie "szaraków"!A posłowie gwiżdżą na nas i gulaja sobie!

~olo 1 godzinę i 25 minut temu
Mieszkam na wschodniej ścianie zarobki (o ile ma się pracę) to 1300zł netto na rękę.

~st 1 godzinę i 28 minut temu
a jakie są przeciętne emerytury hahahahhaahaaa 1100zł

~mietek 1 godzinę i 30 minut temu
Chciałbym tyle zarabiać nie wiem skąd oni to biorą

~aleut 1 godzinę i 32 minuty temu
Nie dziwcie się, że średnia jest taka wysoka. Od niej zależą zarobki tych przy korycie. Chory kraj.

~80+ 1 godzinę i 28 minut temu
dane z GUS? no to teraz rozumiem, dlaczego nie zgadza mi się "przeciętny" wiek życia Polaka

większość nie pracuje a ZAPIERDALA ponad siły od rana do wieczora za 1340