wiele num. kierunkowych kierujacych na jeden numer

Data: 2009-05-25 15:03:20
Autor: Krzychu
wiele num. kierunkowych kierujacych na jeden numer
witam

jak moze byc zrealizowane cos takiego ze:

mamy pare numerow wygladajacych jakby z roznych wojewodztw

058 xxxxxxx
032 xxxxxxx
061 xxxxxxx
022 xxxxxxx

ale wszystkie one kieruja faktycznie na jeden numer (koles ktory to ma
odbiera wszystko na jednej komorce)

jedyne co mi przychodzi do glowy to pare kart abon. w erze z wlaczonym 'era
numer stacjonarny' przekierowanych na inny jeden numer (choc nie wiem czy to
by dzialalo)

ma ktos jakis pomysl??

pozdr
Krzys

Data: 2009-05-25 15:31:27
Autor: Piotr M
wiele num. kierunkowych kierujacych na jeden numer
Krzychu pisze:

ma ktos jakis pomysl??

Zwykłe przekierowanie?
Voip? Można mieć przecież takich numerów dziesiątki, wszystkie odbierać komórką, gdziekolwiek na świecie gdzie jest wifi lub 3G.

--
pzdr, Piotr M

wiele num. kierunkowych kierujacych na jeden numer