wielgus i muszynski

Data: 2009-12-20 21:16:00
Autor: murtaugh
wielgus i muszynski
dlaczego jeden sie podal do dymisji a ten drugi nie ?  postepowy i dialogujacy moze wiecej ???

dlaczego przy Wielgusie byl taki protest i takie zaangazowanie mediow a teraz taka cisza ???

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,To-smutne-ze-nowy-prymas-ma-rysy-na-biografii,wid,11794487,wiadomosc.html

Abp Wielgus: Poprzez uwikłanie skrzywdziłem Kościół
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,3832204.html

Data: 2009-12-21 13:00:34
Autor: Tomek
wielgus i muszynski

Użytkownik "murtaugh" <murtaugh@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:hgm0lp$jb2$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Chyba dlatego, że Muszyński dopiero teraz wypłynął. Poczekajmy ze 2 tygodnie i pewnie w Gazecie Polskiej będzie tekst na jego temat... Bo w innej nie należy się spodziewać jakichkolwiek tekstów o kolegach-ubekach.
Tomek

Data: 2009-12-21 13:32:23
Autor: zbig
wielgus i muszynski

[...]

A gdzie ty byłeś jełopie od drogownictwa teraz i wtedy. Był rwetes i wtedy i teraz.

wielgus i muszynski