wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?

Data: 2012-06-12 15:53:45
Autor: 1634Racine
wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
http://www.komputronik.pl/product/156457/Komputery/Laptopy_i_netbooki/Samsung_SERIES_3_NP300V5A_S05PL_.html

prosze, rzuccie okiem, czy jest OK? komponentowo .
i czy wart swojej ceny.
dzieki

Data: 2012-06-12 16:12:14
Autor: gadacz
W dniu 2012-06-12 15:53, 1634Racine pisze:
http://www.komputronik.pl/product/156457/Komputery/Laptopy_i_netbooki/Samsung_SERIES_3_NP300V5A_S05PL_.html

prosze, rzuccie okiem, czy jest OK? komponentowo .
i czy wart swojej ceny.

ja nie na temat nieco:)
http://tnij.org/q1b4

tutaj taniej
a obstawiam, że znajdziesz jeszcze taniej niż w komputroniku.

pozdr
gadacz

Data: 2012-06-12 16:25:03
Autor: 1634Racine
wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
gadacz in news:jr7io1$vin$1news.icpnet.pl
[...]

bardzo dzieki za link.
oczywiscie problem jest powazny: czy w tej cenie sa lepsze
parametrowo/komponentowo.

Wazne: matowa matryca. Ten ma.
Ale jaka OBUDOWA? ma jak z papieru? nie wiem.
Jakie ZAWIASY? nie wiem.
poza typowymi komponentami, ktore powinny byc optymalne w tej cenie, liczy
sie tez trwalosc obudowy i trwalosc zawiasow, ze bede banalny.

Data: 2012-06-12 16:20:16
Autor: boxfish
[...]

co to znaczy "jest OK" ? skoro go ktoś oferuje to znaczy że są nabywcy czyli dla kogoś jest ok. Zapytaj siebie czy dla ciebie jest ok i bedzie wszystko jasne

i czy wart swojej ceny.

Dla ciebie jest wart ? jesli tak to kup

Data: 2012-06-12 16:52:57
Autor: 1634Racine
wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
boxfish in news:jr7j70$h6m$1inews.gazeta.pl
[...]

jesli cos widac w odpowiedzi, to widac, zes nie Mleczko Andrzej :)

Data: 2012-06-13 08:13:51
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-06-12 15:53,  *1634Racine* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Nie wart.
Ja bym wziął:
http://www.x-kom.pl/p/78328-notebook-laptop-15,6-dell-inspiron-q15r-i3-2350m-6gb-500-dvd-rw-gt525.html
Z matrycą FullHD, która jest matowa. Zalety to lepsza grafika, matryca, więcej USB w tym dwa 3.0, no i firma jednak znacznie poważniejsza od tej od pralek :)

Pozdrawiam - Mirek
PS.
Jeszcze lepszym wyborem byłby Vostro 3550, ale to już większy koszt
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-06-13 08:35:36
Autor: Chris
wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
Mirek Ptak nabazgrał(a):

[...]

Coś ci się chyba linki pomieszały bo proponujesz della:

Procesor  Intel Core i3-2350M (2.3 GHz, 3 MB cache)
Typ ekranu  Błyszczący, WLED
Przekątna ekranu  15.6" HD
Nominalna rozdzielczość  1366 x 768

Tak więc sporo gorsza konfiguracja.

Data: 2012-06-13 14:25:52
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-06-13 08:35,  *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Nie było to raczej atramentem sympatycznym napisane :)
Nie dałem bezpośredniego linka, bo x-kom nie ma tej matrycy w domyślnych konfiguracjach - trzeba zapytać lub znaleźć gdzieś indziej.
Machnąłem się tez z prockiem, ale już poprawiam :)
http://www.x-kom.pl/p/75990-notebook-laptop-15,6-dell-inspiron-q15r-i5-2450m-4gb-500-dvd-rw-gt525.html

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-06-13 15:45:32
Autor: Chris
[...]

Szukam i szukam i nigdzie nie znalazłem tego modelu dostępnego z matową matrycą fullHD

Data: 2012-06-13 21:52:37
Autor: 1634Racine
wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
Mirek Ptak in news:jra112$3s3$1mx1.internetia.pl
[.........]
[...]

dzieki za link;
naprawde istnieje wersja z matowa matryca...?

Data: 2012-06-14 11:07:28
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-06-13 21:52,  *1634Racine* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Istnieje na pewno - szwagier ma, ale on wziął i7 i parę innych dodatków, więc drogo :)
Trzeba popytać albo w sklepie albo bezpośrednio u della.
Vostro wszystkie maja matową - nawet w niższej rozdzielczości.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-06-14 08:13:18
Autor: Robert Winkler
[...]

Coś słabą oferte ma ten sklep,
nie dość że żeby zmieściś się w cenie trzeba było wybrać model
posiadający o 1/3 mniej pamieci operacyjnem,
to jeszcze dysk twarty to tylko 500GB,
Samsung miał 6 GB ramu i 1TB-owy dysk.
Pozostaje też pytanie, gdzie jest ta matryca FullHD?
FullHD to 1920 × 1080 a nie 1366 x 768
No i taki mały drobiazg
"Zainstalowany system operacyjny: Brak"
czyli do tych 2399 zł trzeba doliczyć jeszcze cene systemu operacyjnego.
Słabo.

__
Robert

Data: 2012-06-15 09:13:27
Autor: Jacek
wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
Dnia Wed, 13 Jun 2012 08:35:36 +0200, Chris napisał(a):

Mirek Ptak nabazgrał(a):

[...]

Czasy, gdy Samsumg był 'do niczego' minęły.

Data: 2012-06-15 13:14:20
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-06-15 09:13,  *Jacek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Czasy, gdy Samsumg był 'do niczego' minęły.

Zależy dla kogo :) i zależy o jakim sprzęcie mówimy.
Ja tego złomu w życiu więcej nie kupię.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-06-15 12:24:16
Autor: januszek
wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
Mirek Ptak napisa?(a):

[...]

Ja tego złomu w życiu więcej nie kupię.

Ok, ale co konkretnie kupiłeś i w jaki sposób okazało się to złomem?

j.

--
Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012 będę bojkotował polityków i politykę!

Data: 2012-06-13 15:46:48
Autor: Remek
wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał:

http://www.komputronik.pl/

Komputronik należy omijać szerokim łukiem. To banda naciągaczy i zwykłych
oszustów.

Remek

Data: 2012-06-13 15:52:58
Autor: Chris
wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
Remek nabazgrał(a):

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał:
http://www.komputronik.pl/
Komputronik należy omijać szerokim łukiem. To banda naciągaczy i zwykłych
oszustów.

Raz tam kupiłem i jakoś nikt mnie nie naciągał ani nie oszukał, dostałem dokładnei to co chciałem i działa do tej pory mimo upływu już chyba 5 lat.

Data: 2012-06-13 17:05:22
Autor: Remek
Użytkownik "Chris" napisał:

Raz tam kupiłem i jakoś nikt mnie nie naciągał ani nie oszukał, dostałem
dokładnei to co chciałem i działa do tej pory mimo upływu już chyba 5 lat.

Rób jak chcesz. Raz tam kupiłeś. Poczytaj opinie o tej firmie i porównaj
ceny.

Remek

Data: 2012-06-13 21:52:29
Autor: 1634Racine
wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
Remek in news:jraa7t$lqg$1inews.gazeta.pl
Użytkownik "Chris" napisał:
[...]

1.
ceny zawsze i zdecydowanie wyzsze niz inni?

2.
uzywane graty, jako nowe sprzedaja?

3.
naprawy gwarancyjne - fikcja?

4.

podaj konkret, jesli znasz.
dzieki za konkrety.

Data: 2012-06-14 02:09:07
Autor: Remek
Użytkownik "1634Racine" napisał:

ceny zawsze i zdecydowanie wyzsze niz inni?

Tak.

uzywane graty, jako nowe sprzedaja?

Tego nie twierdzę. Natomiast nowe to przeważnie produkty z najniższej półki
udające firmowe.

naprawy gwarancyjne - fikcja?

Tak. Monitor, który u nich kupiłem ma nierówno oświetlona matrycę. Na
gwarancji udawali, że tego nie widzą, wmawiali mi złudzenie optyczne, potem
twierdzili, że po jakimś czasie sie wyrówna. W końcu mnie olali. Za monitor
zapłaciłem dokładnie dwa razy więcej niż średnia krajowa. Na grupie mnie
wysmiali. Za te pieniądze mogłem kupić dwa. Zasilacz, za który zapłaciłem
120,- zł (na Allegro 40,- zł) zepsuł sie po 3 miesiącachj. Na gwarancji
powiedzieli mi, że nie uznają bo prawdopodobnie uszkodziła go burza (czyli
moja wina). Zresztą nie chcę Cię przekonywać. Wpisz w googla "Komputronik
opinie" i zobacz co iini o nich myślą. Tylko omijaj ich strony, gdzie opinie
sa sponsorowane, albo pisane przez nich samych. Zacytuję kilka:

"Obsługa fatalna.Kupiłem monitor,w pośpiechu,
po stwierdzeniu,że nie pasuje do półki chciałem tego samego dnia wymienić na
inny i klops, nie wymieniamy. koniec. Teraz po 1,5 roku zepsuł się.
Mam f-rę vat. Sklep w Słubicach zlikwidowany.
Proszę o wskazanie gdzie mogę naprawić.Ogólne wrażenie-fatalnie to jest
zorganizowane."

"Przekazałem do naprawy płytę główną w oryginalnym opakowaniu zgodnie z ich
zapisami na stronie internetowej, po około 3 tygodniach wróciła z naprawy
lecz jak to nazwano w opakowaniu zastępczym /zwykłe pudło z tektury/.
Postanowiłem interweniować bo skoro dostarczyłem w oryginalnym opakowaniu to
zwrot także powinien być w oryginalnym. I co? Telefony do serwisu nikt nie
odbiera, mail do kierownika bez odpowiedzi, wreszcie rozmowa z z-ca
kierownika i łaskawa propozycja, że mogą mi dosłać opakowanie lecz za
transport mam zapłacić bo dla nich jest to nieopłacalne.
Pytam skoro dla nich nieopłacalne to dla mnie ma być opłacalne??? ZA ICH
BŁĄD JA MAM PŁACIĆ !!! TAK SIĘ SZANUJE KLIENTA.
JUŻ NIC U NICH NIE KUPIĘ."

"ZŁODZIEJSKA FIRMA OSZUŚCI I NACIĄGACZE SPRZEDAJĄ ZEPSUTY SPRZET POCZYM
ODDAJĄ DO SERWISU ZOSTAŁAM NACIAGNIETA NA KUPNO 2 ŁADOWARKI BO TĄ KTÓRĄ
KUPIŁAM W KOMPUTRONIK BYŁA W SERWISIE 16 DNI W TEN SPOSOB WYDALAM 320 ZŁ NA
ŁADOWARKI. NIE KUPUJCIE TAM A CI CO WYPISUJĄ POZYTYWNE OPINIE O TYM SKLEPIE
TO SPRZEDAWCY KTORZY MAJĄ PROWIZJE I PREMIE ZA SPRZEDAŻ."

"Bede kolejnym niezadowolonym klientem. kopiłem u nich dysk samsung f3. na
drugi dzien zauwazylem usterke, zaczal gubic dane i zawieszal sie. do tego
nie chcial sie sformatować. następnego dnia zanioslem do sklepu, wypisali
paierek gwarancyjny i kazali czekać na telefon. czekam już ponad 2 tygodnie.
Dzwoniłem w międzyczasie pytajac czy cos wiadomo. wiedzielinawet bardzo
duzo, ze jest w serwisie.dla mnie żenada a nie firma."

Wystarczy? Znajdziesz tysiące takich "wrazeń". Szkoda gadać.

Remek

Data: 2012-06-14 08:55:38
Autor: m
W dniu 14.06.2012 02:09, Remek pisze:
[...]

Mógłbyś rozwinąć? Podróbki sprzedają?

naprawy gwarancyjne - fikcja?

Tak. [...]

Wystarczy? Znajdziesz tysiące takich "wrazeń". Szkoda gadać.

Cóż, przeciwko tysiącom wrażeń negatywnych, znajdę jedno wrażenie pozytywne - swoje. Od kilku lat zaopatruję się tylko w Komputroniku. Ceny mają co prawda dość wysokie, ale serwis po zakupie, przynajmniej w Poznaniu, oceniam bardzo dobrze. Fakt, że dotąd nic mi się od nich nie psuło, oprócz dysków (za to 4 razy na przestrzeni kilku lat), które reklamowali sprawnie i po mojej myśli.

p. m.

Data: 2012-06-14 15:17:27
Autor: Remek
Użytkownik "m" napisał:

Cóż, przeciwko tysiącom wrażeń negatywnych, znajdę jedno wrażenie
pozytywne - swoje. Od kilku lat zaopatruję się tylko w Komputroniku.
Ceny mają co prawda dość wysokie ...

Wysokie ceny i:

Mógłbyś rozwinąć? Podróbki sprzedają?

Robert Winkler:

[...]

to robi rzeczywiście pozytywnw wrażenie. Kupuj u nich. Kto Ci broni? Ja wolę
inne firmy.

Remek

Data: 2012-06-14 17:03:39
Autor: m
W dniu 14.06.2012 15:17, Remek pisze:
Użytkownik "m" napisał:

[...]

Dla przypomnienia, napisałeś " Natomiast nowe to przeważnie produkty z najniższej półki udające firmowe.", co spowodowało moje pytanie powyżej.

Robert Winkler:

[...]

Wrażenie jest takie - że ktoś tam nie mógł kupić tego co chciał za kasę którą miał. Ale gdzie tu jest "udawanie produktu firmowego"?

Kupuj u nich. Kto Ci broni? Ja wolę
inne firmy.

Dla porządku - poleć te inne firmy. W sumie na Komputroniku się świat nie kończy i warto wiedzieć gdzie się mogę jeszcze zaopatrywać.

p. m.

Data: 2012-06-14 21:01:30
Autor: Remek
Użytkownik "m" napisał:

Dla porządku - poleć te inne firmy. W sumie na Komputroniku się świat
nie kończy i warto wiedzieć gdzie się mogę jeszcze zaopatrywać.

Przestań męczyć jak dziecko. Jeśli chcesz znaleźć opinie o firmach/sklepach
komputerowych wejdź na Googla i spytaj. Wiesz jak sie nim posługiwać? Ja
radzę omijać Koputronik szerokim łukiem i to wszystko. Dla mnie EOT.

Remek

Data: 2012-06-14 23:26:15
Autor: m
W dniu 14.06.2012 21:01, Remek pisze:
Użytkownik "m" napisał:

[...]

No super rada. Zamiast pracować będę siedział i dniami czytał opinie o innych sklepach.

Piszesz tak jakby tych innych sklepów było w sumie 3 :).
'
 Wiesz jak sie nim posługiwać? Ja
radzę omijać Koputronik szerokim łukiem i to wszystko.

Omijanie ma to do siebie, że trzeba coś znaleźć w zamian. Jak dotąd, w mojej okolicy nie zauważyłem konkurencji w której miałbym lepiej.

Dla mnie EOT.

Ta, ponarzekać to potrafi. Ale jak proszę o jakąś konstruktywność krytyki - to EOT.

p. m.

Data: 2012-06-15 09:07:51
Autor: Chris
wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
m nabazgrał(a):

Ta, ponarzekać to potrafi. Ale jak proszę o jakąś konstruktywność krytyki - to EOT.

Zostaw trolla w spokoju, szkoda klawiatury, z takimi nie ma co rozmawaić.

Data: 2012-06-18 09:36:47
Autor: Remek
Użytkownik "Chris" napisał:

Zostaw trolla w spokoju, szkoda klawiatury, z takimi nie ma co rozmawaić.

Naganiacz oszustów i naciągaczy z Komputronika? To najgorszy gatunek łobuzów
wyznających zasadę, że owieczki trzeba strzyc. Napisałem o własnych
doświadczeniach. Zapłaciłem 840,- zł za monitor, który gdzie indziej
kosztował 400 parę zł. To jest trollowanie??? A sklepów nikomu szukał nie
będę. To juz byłaby przesada. Spadaj na drzewo.

Remek

Data: 2012-06-18 09:46:59
Autor: Chris

Użytkownik "Chris" napisał:
[...]

Wracaj do szkoły dzieciaku .... mamy wolny rynek i każdy może dawać ceny jakie mu się podobają.
Ci co sprzedawali tanio popadali już dawno a teraz kupujący wydzwaniają po dystr. panie pomóż bo sprzedawca się zwinął ....

Data: 2012-06-18 09:52:08
Autor: m
W dniu 18.06.2012 09:36, Remek pisze:
Użytkownik "Chris" napisał:

Zostaw trolla w spokoju, szkoda klawiatury, z takimi nie ma co rozmawaić.

Naganiacz oszustów i naciągaczy z Komputronika? To najgorszy gatunek łobuzów
wyznających zasadę, że owieczki trzeba strzyc.

Że  niby ja jestem naganiaczem z Komputronika czy Chris?

[...]

Reasumując, nie wiadomo jaki sklep by był lepszy zamiast Komputronika, ale Komputronik jest be bo:

a) Remek kupił tam drogo monitor,
b) kilka osób w sieci się na Komputronika skarży, w szczególności na...
c) ...to że kupiło tam drożej niż mogło kupić gdzie indziej.

Sorry, nie przekonuje mnie to :).

p. m.

Data: 2012-06-18 10:26:57
Autor: Chris

No właśnie nie rozumiem co on pisze ... może jakiś sprecjalny słownik jest potrzebny do tego .. :)

[...]

Mnie to zastanawia w jaki sposób zastraszyli biednego romeczka że ma kupić u nich a nie wybrać inny sklep gdzie ten sam towar jest 2 x taniej ... "zastrzelimy twojego psa", "do twojego akwarium wrzucimy grzałkę", "kota przerobimy na kebaba" ?? bo jakieś logiczne wytłumaczenie głupoty musi być skoro płaci 2 x drożej a potem wylewa swoje żale w internecie jak to go oszukali we sklepie.

wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?