wielka prośba o zgranie czegoś z canal plus

Data: 2009-03-27 14:49:25
Autor: paweru
wielka prośba o zgranie czegoś z canal plus
Witam
Bardzo mi zależy na obejżeniu programu w Canal Plus Sport - "Za
ciosem", który leci w poniedziałek 30.03.2009 od 19 do 20.30. Czy
znalazłby się ktoś życzliwy i zgrał mi ten programik a potem wrzucił
na jakiś serwer ?

odwdzięczę się jak tylko
pozdrawiam
P.

Data: 2009-03-27 23:42:38
Autor: Cavallino
Użytkownik <paweru@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3107defc-b5db-49fb-8806-ab6e83dad971c9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

A skąd jesteś?
Wrzucanie raczej nie, bo by to zajęło ze trzy dni.
Jakis inny sposób?

wielka prośba o zgranie czegoś z canal plus