wielki minus dla polbanku - Piła

Data: 2012-06-05 17:27:07
Autor: zlotowinfo
wielki minus dla polbanku - Piła
1. dzwonią, dadzą mi kartę kredytową
   nie chce bo dojazd do placówki trochę kosztuje
   nalegają, przyjadą, umawiają wizytę osobistą

2. za pare dni przyjeżdżają dwie osoby, dostane karte 5k

3. podpisuję dokumenty, kseruję dowód
   dodatkowo kazali sobie na mail wysłać:
   bartosz.szewczyk@polbankefg.pl

4. dzwonie po paru tygodniach, kiedy...
   wniosek rozpatrzono negatywnie (bo za krótko firma)
   ...niemogliśmy się do pana dodzwonić

już nie tylko system internetowy w polbanku kuleje
telefonia też pada, a przedstawiciele banku
nudzą się: jeżdżą w teren u wku... ludzi

krótko, poje... dupozawracacze

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-06-05 18:00:54
Autor: Krystek
W dniu 2012-06-05 17:27, zlotowinfo pisze:
już nie tylko system internetowy w polbanku kuleje
telefonia też pada, a przedstawiciele banku
nudzą się: jeżdżą w teren u wku... ludzi

krótko, poje... dupozawracacze

Dla nich zysk i tak (znaczy dla banku), bo mają Twoje dane osobowe, które będą sprzedawać partnerom. No chyba, że wycofałeś zgodę...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-06-05 21:09:26
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:jqlafj$6s3$1node2.news.atman.pl...
[...]

żaden zysk bo byłem ich klientem
więc dane raczej mieli

które będą sprzedawać partnerom. No chyba, że wycofałeś zgodę...

nie mam tej nowomodnej schizy z danymi osobowymi
chcą dzwonić? niech dzwonią
chcą mailować? po to program ma filtry i blokady
chcą wysyłać tradycyjną pocztę? śmietnik czeka
chcą tracić klientów spamem? proszę bardzo

jeden bank zjebki, za: ledwo firma a już w skrzynce
list z ofertą założenia konta firmowego
w podziękowaniu zamknąłem wszystkie usługi

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-06-06 16:52:24
Autor: URL.pl
wielki minus dla polbanku - Piła
ja mam konto u nich dziwni są
ale co poradzic to tylko bank mało dziwnych ludzi jest

I-Bin

-- http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-06-06 13:33:27
Autor: PH

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:jql8ge$bkq$1inews.gazeta.pl...
[...]

przerabiałem to samo (tylko z limitem na rorze)
za kilka dni znów dzwonili z propozycją ale tym razem odmówiłem na tyle stanowczo że już mam spokój

Data: 2012-06-06 18:14:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
wielki minus dla polbanku - Piła

"zlotowinfo" jql8ge$bkq$1@inews.gazeta.pl

Mnie Polbank dał wiele radości -- w dniu,
w którym zakończyłem z nim swoją przygodę. ;)
I nawet nadal daje -- gdy sobie uświadamiam,
iż już mnie z tym 1/2bankiem nie łączą umowy itp?...

**Chyba** 1/2bank odżył jako 1/4bank w Rajfim...

wielki minus dla polbanku - Piła