wielki minus dla polbanku - Piła

Data: 2012-06-06 13:33:27
Autor: PH
wielki minus dla polbanku - Piła

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:jql8ge$bkq$1inews.gazeta.pl...
1. dzwonią, dadzą mi kartę kredytową
  nie chce bo dojazd do placówki trochę kosztuje
  nalegają, przyjadą, umawiają wizytę osobistą

2. za pare dni przyjeżdżają dwie osoby, dostane karte 5k

3. podpisuję dokumenty, kseruję dowód
  dodatkowo kazali sobie na mail wysłać:
  bartosz.szewczyk@polbankefg.pl

4. dzwonie po paru tygodniach, kiedy...
  wniosek rozpatrzono negatywnie (bo za krótko firma)
  ...niemogliśmy się do pana dodzwonić

już nie tylko system internetowy w polbanku kuleje
telefonia też pada, a przedstawiciele banku
nudzą się: jeżdżą w teren u wku... ludzi

krótko, poje... dupozawracacze

przerabiałem to samo (tylko z limitem na rorze)
za kilka dni znów dzwonili z propozycją ale tym razem odmówiłem na tyle stanowczo że już mam spokój

wielki minus dla polbanku - Piła