wielki sukces PiS-u

Data: 2019-09-24 00:25:13
Autor: klil
wielki sukces PiS-u
Amerykanie są gotowi umierać za Gdańsk!
Alleluja i chwalmy Pana na cytrze i lirze.
:)

ab..

Data: 2019-09-23 16:57:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
wielki sukces PiS-u
W dniu wtorek, 24 września 2019 00:25:08 UTC+2 użytkownik klil napisał:
Amerykanie są gotowi umierać za Gdańsk!
Alleluja i chwalmy Pana na cytrze i lirze.
:)

i na blaszanych bębenkach ;)

Data: 2019-09-24 05:46:31
Autor: abangel666
wielki sukces PiS-u
i nie oddamy Kacapom nawet guzika!

ab.

Data: 2019-09-24 07:43:05
Autor: Runt
wielki sukces PiS-u
W dniu 2019-09-24 o 00:25, klil pisze:
Amerykanie są gotowi umierać za Gdańsk!
Alleluja i chwalmy Pana na cytrze i lirze.
:)

ab..

Zaraz umierać. PiS zapłaci za to przyjadą pozwiedzać Gduńsk/Danzing.
Garstka Yankesów ma obronić PRL-pis przed POtegą Putina? Śmiechu warte!

--
Runt

Data: 2019-09-24 07:43:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
wielki sukces PiS-u
W dniu wtorek, 24 września 2019 07:43:01 UTC+2 użytkownik Runt napisał:
> [...]
> :)
Garstka Yankesów ma obronić PRL-pis przed POtegą Putina? Śmiechu warte!

???????? ????? ????? ???

Data: 2019-09-24 10:35:34
Autor: Jacek Bialy
wielki sukces PiS-u
   -- - Amerykanie są gotowi umierać za Gdańsk

W razie ataku będą umierać z nami - na wojnach ludzie zwykle giną.
JB

Data: 2019-09-25 04:14:02
Autor: abangel666
wielki sukces PiS-u

Użytkownik "Jacek Bialy"
W razie ataku będą umierać z nami - na wojnach ludzie zwykle giną.
JB

Wycofają się taktycznie za Odrę do Ramstein.
Wszystkie bazy nawet nie zbliżaja się do Wisły.
Tu mapka: https://tiny.pl/tj8j3
:)

Na szczęście mamy PiS-owską obronę terytorialną Macierewicza. Wyposarzoną w nadźwiekowe latawce i przeciwpancerne kamienie.
    Antoni! - wzywa do broni!
    Antoni! - Polskę obroni!
:)

A jak nie obroni; to uciekniemy do USA; teraz łatwo; bo dzięku PiS-owi wizy znoszą.

ab.

Data: 2019-09-24 23:37:52
Autor: Jacek Bialy
wielki sukces PiS-u
Użytkownik "Jacek Bialy"
W razie ataku będą umierać z nami - na wojnach ludzie zwykle giną.
JB

   -- - Wycofają się taktycznie za Odrę do Ramstein.

Przed grzybem atomowym nie uciekł jescze nikt.

   -- - Wszystkie bazy nawet nie zbliżaja się do Wisły.
Tu mapka: https://tiny.pl/tj8j3

Gazetowe mapki nie mówią wszystkiego i nie powinny.

JB

Data: 2019-09-25 00:00:21
Autor: Bruno Brunowski
wielki sukces PiS-u
W dniu środa, 25 września 2019 08:37:53 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

   -- - Wszystkie bazy nawet nie zbliżaja się do Wisły.
Tu mapka: https://tiny.pl/tj8j3

Gazetowe mapki nie mówią wszystkiego i nie powinny.

Mówią bardzo wiele. Na ten przykład o nowotworzonej dywizji z nowatorskim rozwiązaniem jakim jest wysunięcie pułku logistyki daleko na potencjalne przedpole.
https://static.polityka.pl/_resource/res/path/03/ac/03ac6d58-9687-4e11-a703-c83d3ff7755d

--
Bruno

Data: 2019-09-25 00:10:31
Autor: Jacek Bialy
wielki sukces PiS-u
   -- - Mówią bardzo wiele. (...)

Nic nie powinni gadać pismaki - niech się zajmą tematyką UFO.

JB

Data: 2019-09-25 00:00:39
Autor: Jacek Bialy
wielki sukces PiS-u
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czołem 'młodzieży'!   - Starzejące się pokolenie Transformacji, bez własnej tożsamości i niczego do przekazania.

     -- - A jak nie obroni; to uciekniemy do USA; teraz łatwo; bo dzięku PiS-owi wizy znoszą.

Marzenie życia, którego nie spełnił ani Bolek ani Kwach.... :-}
JB

Data: 2019-09-25 23:27:07
Autor: abangel666
wielki sukces PiS-u

Użytkownik "Jacek Bialy" <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości news:5da30251-c476-485f-9ff1-55a5423c87bdgooglegroups.com...

A jak nie obroni; to uciekniemy do USA; teraz łatwo; bo dzięku PiS-owi wizy znoszą.

Marzenie życia, którego nie spełnił ani Bolek ani Kwach... :-}

No to kto ci broni? Wizy nie potrzebujesz. Krzyżyk na drogę i wio do USraju.
:)

ab.

Data: 2019-09-25 17:11:38
Autor: chędożnik
wielki sukces PiS-u
W dniu 2019-09-25 o 04:14, abangel666 pisze:

[...]

Wolałeś reset stosunków z Rosją, zaordynowany przez premiera Tuska ?

--
Już nikt nie załatwi gangstera tak jak to zrobił James Caan w filmie "Złodziej".

Data: 2019-09-25 23:24:32
Autor: abangel666
nowy Pakt

Użytkownik "chędożnik"

Wolałeś reset stosunków z Rosją, zaordynowany przez premiera Tuska ?

A ty wolisz nowy Pakt:
Bo pakcie: Ribbentrop-Mołotow mamy nowy pakt: Trump-Putin-Merkel; podział Polski jez zrobiony. Czas na działanie: USA już wchodzi tu na stałe;
PiS świętuje!
 :)
https://tiny.pl/tj8j3

ab.