Data: 2018-09-13 22:14:23 | |
Autor: jerzu.xyz | |
wielki test | |
On Thu, 13 Sep 2018 00:28:24 +0100, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
najlepszy zasięg oryndż. Ja tam żadnego spamu nie dostaję. Chyba że masz jakiego prepaida z odzysku, to całkiem możliwe, ale niewiele ma to wspólnego z operatorem. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 |
|
Data: 2018-09-14 00:40:42 | |
Autor: Robert Tomasik | |
wielki test | |
W dniu 13-09-18 o 22:14, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Thu, 13 Sep 2018 00:28:24 +0100, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:Ja w PLUS-ie nie poaiętam już, kiedy dostałem jakiś SPAM. Chyba ze trzy-cztery lata temu, jak przypadkowo przy jakiejś operacji przedłużania umowy czy zmiany nie odznaczyłem zgód na wysyłanie. Ale wystarczyło to zmienić. Za to na naziemny telefon co chwile jakieś automaty dzwonią i d....ę zawracają. |
|
Data: 2018-09-22 20:36:28 | |
Autor: Jingiel | |
wielki test | |
W dniu 14.09.2018 o 00:40, Robert Tomasik pisze:
Za to na naziemny telefon A tamte masz jakieś latające poza ziemią? :-) |
|
Data: 2018-09-22 21:06:20 | |
Autor: mrvtktjv | |
wielki test | |
W dniu 13.09.2018 o 22:14, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Thu, 13 Sep 2018 00:28:24 +0100, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:Ja też słyszałem, o problemie ze spamem w Orange, chociaż osobiście tego nie doświadczyłem, gdy kilka lat temu korzystałem z prepaida pracującego w tej sieci. W T-Mobile i w Play (oba prepaid) też nie miałem z tym problemu. Jedynie po rejestracji na Aliexpress i paru zamówieniach zauważyłem ze 2-3 głuche (wcześniej było zero), chociaż mógł być to zbieg okoliczności. Jednym z nich był na pewno automat, bo mam drugi numer w Playu z tym samym początkiem 576 ... ... i na nim głuchy z tego samego numeru pojawił się około 1,5 dnia później. Swoją drogą kpiną z klienta jest dla mnie dopłata do rachunku abonamentowego za brak udzielenia zgody marketingowej. W prepaidzie mam to za darmo, a w abonamencie - płać piątaka. |
|
Data: 2018-09-23 17:40:59 | |
Autor: J.F. | |
wielki test | |
Dnia Sat, 22 Sep 2018 21:06:20 +0200, mrvtktjv napisał(a):
Swoją drogą kpiną z klienta jest dla mnie dopłata do rachunku abonamentowego za brak udzielenia zgody marketingowej. Ale to nie jest doplata, tylko rabat :-) J. |
|