wielki wybuch - oszustwo

Data: 2012-01-23 20:59:00
Autor: Mr Bean
wielki wybuch - oszustwo
Data: 2012-01-23 05:57:31
Autor: J-23
wielki wybuch - oszustwo
On 23 Sty, 13:59, Mr Bean <MrB...@hotmail.com> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=oOrxGa_5Lo8

wiadomo ze wszystko pambook, ktory nacisnal wiadomy guzik, a czlowieka
z gliny...

Data: 2012-01-23 14:16:30
Autor: Obserwator
wielki wybuch - oszustwo
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
wiadomo ze wszystko pambook, ktory nacisnal wiadomy guzik, a czlowieka
z gliny...

niektorych Pan Bog zrobil z goowna.

glupis jak tabaka w rogu i jeszcze sie tym szczycisz jak ekshibicjonista.

Data: 2012-01-23 10:10:39
Autor: J-23
wielki wybuch - oszustwo
On 23 Sty, 15:16, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> wiadomo ze wszystko pambook, ktory nacisnal wiadomy guzik, a czlowieka
> z gliny...

niektorych Pan Bog zrobil z goowna.

glupis jak tabaka w rogu i jeszcze sie tym szczycisz jak ekshibicjonista.

z goowna powstales, w goowno sie obrocisz - fachfcu

Data: 2012-01-23 15:29:36
Autor: Marek Czaplicki
wielki wybuch - oszustwo
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 23 styczeń 2012 15:16:

J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

wiadomo ze wszystko pambook, ktory nacisnal wiadomy guzik, a czlowieka
z gliny...

niektorych Pan Bog zrobil z goowna.

Na naturalnym nawozie i mądrość rośnie. :-)

Data: 2012-01-23 14:34:52
Autor: Obserwator
wielki wybuch - oszustwo
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Na naturalnym nawozie i mądrość rośnie. :-)

ty akurat jestes kolejnym dowodem na to. --

Data: 2012-01-23 15:37:32
Autor: Marek Czaplicki
wielki wybuch - oszustwo

Widzę, że Ciebie przekonałem. Na prapoczątki teorii "wielkiego wybuchu" wpadł pewien ksiądz Georges-Henri Lemaître http://pl.wikipedia.org/wiki/Georges_Lema%C3%AEtre

Data: 2012-01-23 14:44:32
Autor: Obserwator
wielki wybuch - oszustwo
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Widzę, że Ciebie przekonałem. Na prapoczątki teorii "wielkiego wybuchu" wpadł pewien ksiądz Georges-Henri Lemaître http://pl.wikipedia.org/wiki/Georges_Lema%C3%AEtre

ty najpierw zacznij czytac ze zrozumieniem, a pozniej wypowiadaj sie na
powazne tematy.

Ja sie nie wypowiadalem na temat teorii wielkiego wybuchu. Odnioslem sie tylko
do tekstu J-23, ktory pisze lekcewazaco na tematy o ktorych zielonego pojecia
nie ma, jak kazdy ciemniak.

Zreszta nudzisz mnie...

Data: 2012-01-23 15:47:08
Autor: Marek Czaplicki
wielki wybuch - oszustwo
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 23 styczeń 2012 15:44:

[...]

To chcesz rozmawiać o gumnie? Załóż wątek "gumna na psp wczoraj i dziś". :-)

Data: 2012-01-23 18:21:55
Autor: MH
wielki wybuch - oszustwo
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): > Widzę, że Ciebie przekonałem. Na prapoczątki teorii "wielkiego wybuchu" wpadł
> [...]

do tekstu J-23, ktory pisze lekcewazaco na tematy o ktorych zielonego pojecia

================

Och Karol !!  I bardzo dobrze , że się nie wypowiadasz na temat 'big banga' !!
Szkoda , że zarówno ten dziadek z filmiku (czyżby takiego samego pokroju prof.
jak ten NASZ(!!) prof. chemik , co obalił OTW i STW ??), autor wątka i w końcu
i ty bucu nie znasz istoty przesunięcia Dopplerowskiego z uwzględnieniem
obalonej przez innego geniusza OTW/STW. Dla twojej satysfakcji , lekceważąco
odnoszę się do tematów o których również nie mam zielonego pojęcia. No to
objaśnij mnie , ciemniaka !!

MH --

Data: 2012-01-23 18:38:14
Autor: MH
wielki wybuch - oszustwo
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):  > wiadomo ze wszystko pambook, ktory nacisnal wiadomy guzik, a czlowieka
> z gliny...

niektorych Pan Bog zrobil z goowna.

glupis jak tabaka w rogu i jeszcze sie tym szczycisz jak ekshibicjonista.

==============

A Ziemia jest płaska , a wokół niej Słońce kręci się..

Malcolm Bowden is a trustee of the Creation Science Movement and is a speaker
for the organisation. He is a civil engineer (now semi-retired) and not a
scientist. He has a personal web site at
http://homepage.ntlworld.com/malcolmbowden/. He is an out and out creationist
but as creationists go has some weird ideas such as the earth is at the centre
of the universe.

http://www.bcseweb.org.uk/index.php/Main/MalcolmBowden

PIERDOLNIJ SIĘ W ŁEB PICOWSKI KRETYNIE !!

MH

Data: 2012-01-23 18:26:16
Autor: MH
wielki wybuch - oszustwo
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=oOrxGa_5Lo8

wiadomo ze wszystko pambook, ktory nacisnal wiadomy guzik, a czlowieka

=====================

Słuchając/oglądając wywody dziadka na jutubie , dochodzę do wniosku , że Lem
miał rację !!

MH

Data: 2012-01-23 10:31:40
Autor: J-23
wielki wybuch - oszustwo

====================>
Słuchając/oglądając wywody dziadka na jutubie , dochodzę do wniosku , że Lem
miał rację !!

MH

dzidzio jest jak kurdel syberyjski, wiadomo zywi sie podkladami...

Data: 2012-01-23 20:33:35
Autor: jadrys
wielki wybuch - oszustwo
W dniu 2012-01-23 13:59, Mr Bean pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=oOrxGa_5Lo8

Jakie oszustwo? PrzecieĹź to tylko jedna z teorii.

Data: 2012-01-23 19:56:03
Autor: MH
wielki wybuch - oszustwo
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2012-01-23 13:59, Mr Bean pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=oOrxGa_5Lo8

Jakie oszustwo? PrzecieĹź to tylko jedna z teorii.

No to dawaj Jadrysie na tapetę te inne z innych teorii..
Tylko żeby nie było to na zasadzie gniewu Bogów jak w starożytnym Egipcie..
Konkretnie , jakie masz teorie ??  MH

--

wielki wybuch - oszustwo