wielkie czyszczenie

Data: 2020-02-07 10:19:16
Autor: J.F.
wielkie czyszczenie
https://businessinsider.com.pl/firmy/wyniki-ing-bsk-utrzymane-bank-wyczyscil-200-tysiecy-klientow/8jk3jm2

"W ostatnich trzech miesiącach roku doszło do "wielkiego czyszczenia" nieaktywnych kont.
"Spadki wynikają z czyszczenia bazy klientów spowodowanego względami regulacyjnymi"

Inne banki tez beda czyscic ?

J.

Data: 2020-02-07 11:10:43
Autor: z
wielkie czyszczenie
W dniu 2020-02-07 o 10:19, J.F. pisze:
Inne banki tez beda czyscic ?

I czy będą windykować zaległe opłaty za "utrzymanie" ?

Wisienkobiorcy STRZEŻCIE SIĘ ;-)

Data: 2020-02-07 03:21:55
Autor: Dawid Rutkowski
wielkie czyszczenie
W dniu piątek, 7 lutego 2020 11:11:40 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2020-02-07 o 10:19, J.F. pisze:
> Inne banki tez beda czyscic ?

I czy będą windykować zaległe opłaty za "utrzymanie" ?

Wisienkobiorcy STRZEŻCIE SIĘ ;-)

Ale Cię zazdrość zżera (prawdziwy wisienkowicz sprząta po sobie w bankach ;P ), ale zasad się uparcie trzymasz (niczym Koleś Git ;)
A kuszą nadal - może na to się skusisz - promocja w santanderze "800 zł z kartą visa" (bardzo fajna, bo również dla obecnych klientów, i to również tych mających już KK - jedyny warunek to brak posiadania karty kredytowej visa silver pajacyk).
Karta darmowa bez żadnych warunków na dwa lata, etatowcowi dadzą bez problemu, jedynie musisz donieść zaświadczenie o dochodach (jak ktoś ma konto w santander, na które wpływa wynagrodzenie, to nic nie trzeba donosić - zresztą konto też warto założyć, dają 300zł).
Nagrody:
- 150zł za założenie karty dodatkowej (oczywiście darmowa) - i nowość, już nie trzeba ciągnąć do oddziału przyszłego użytkownika karty dodatkowej - na pewno, gdy ma już "kartotekę" w santander, jeśli nie - nie wiem, nie testowałem,
- 50zł za założenie karty mobilnej w apce (oczywiście darmowa),
- przez 12 miesięcy moneyback 1% - max. 50zł na miesiąc.

Nie wiem, czy te promocje łączą się z programem poleceń - ale na wszelki wypadek mój kode polecenia: 1013777859 ;>

Data: 2020-02-07 12:50:43
Autor: J.F.
wielkie czyszczenie
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e3d37a4$0$511$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-02-07 o 10:19, J.F. pisze:
Inne banki tez beda czyscic ?

I czy będą windykować zaległe opłaty za "utrzymanie" ?

Wisienkobiorcy STRZEŻCIE SIĘ ;-)

Zakladam, ze windykowac oplaty powinny wczesniej.
Wiec albo konto darmowe, albo zapis "nie pobiera sie przy saldzie 0 zl".
A w ogole to rasowy wisienkowicz konto od razu zamyka, bo bedzie nowa promocja,
a mniej rasowy ... musi czytac nowe cenniki.

J.

Data: 2020-02-07 14:36:42
Autor: z
wielkie czyszczenie
RASA... A może to już KASTA? ;-)

Data: 2020-02-08 09:04:52
Autor: PiteR
wielkie czyszczenie
J.F. pisze tak:

"W ostatnich trzech miesiącach roku doszło do "wielkiego
czyszczenia" nieaktywnych kont.

Dziękuję Ci banku żeś mnie nie wyczyścił przez 10 lat.

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2020-02-08 10:22:04
Autor: J.F.
wielkie czyszczenie
Dnia Sat, 08 Feb 2020 09:04:52 GMT, PiteR napisał(a):
J.F. pisze tak:
"W ostatnich trzech miesiącach roku doszło do "wielkiego
czyszczenia" nieaktywnych kont.

Dziękuję Ci banku żeś mnie nie wyczyścił przez 10 lat.

A spelniasz warunki ?
To moze zostaniesz wyczyszczony :-)

J.

Data: 2020-02-08 09:30:04

[...]