wielkie litery w dokumentach

Data: 2009-12-15 17:23:17
Autor: Papa Smurpfs
wielkie litery w dokumentach
wstaję rano, przy okazji zaglądam do dowodu osobistego w portfwlu i widzę że nie ma tam mojego imienia i nazwiska!!!
widnieje tam jakiś skrut wypisany wielkimi literami głoskowo przypominający moje, ale to nie moje, dlaczego wcześniej nie zwróciłem na to uwagi i nie oddałem dokumentów gdy odbierałem DO?:O)
czy ktoś wie co tak konspiracja w DO oznacza i jakei ma to znaczenie?:O)

Data: 2009-12-19 19:11:41
Autor: Papa Smurpfs