wielkość sedesu a wielkość łazi enki

Data: 2009-06-26 23:01:23
Autor: Rentier
wielkość sedesu a wielkość łazi enki
Witam
Net podpowiada,że w każdej łazience sedes to niemal najważniejsze urządzenie, więc powinien być wygodny, ładny  etc.
Remontuję łazienkę (1,5m x 2,65m)i wstawiłbym tam fajny kibel o wym 53x59.
Do tej pory miałem taki 40x53.Rozmiar mnie trochę przeraża, ale wyglada sedesik super (V&B pure stone)
Co sądzicie?

Data: 2009-06-27 00:20:12
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "Rentier" <fekaliusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:h23cuq$q21$1news.dialog.net.pl...
[...]

cytat: w każdej łazience sedes to niemal najważniejsze urządzenie, więc powinien być  wygodny, ładny  etc.
a rozmiar ? dopasowany do d... usera

Data: 2009-06-27 01:05:31
Autor: Rentier
wielkość sedesu a wielkość ł azienki

cytat: w każdej łazience sedes to niemal najważniejsze urządzenie, więc powinien być  wygodny, ładny  etc.
a rozmiar ? dopasowany do d... usera
Rozmiar to deska.
Spokojna, twoja- dopasowany napewno!

Data: 2009-06-27 03:35:56
Autor: Panslavista

> cytat: w każdej łazience sedes to niemal najważniejsze urządzenie, więc
> powinien być  wygodny, ładny  etc.
> a rozmiar ? dopasowany do d... usera
Rozmiar to deska.
Spokojna, twoja- dopasowany napewno!

Deska to sedes czyli miejsce do siedzenia. Ludzie nagminnie mylą muszlę
klozetową z sedesem.

Data: 2009-06-27 03:34:30
Autor: Panslavista
[...]

    Mieszkałem w bloku w którym WC było osobno, a nie w łazience. To tez
półśrodek, Łazienka powinna zawierać wannę, kabinę prysznicową, bidet i
muszlę klozetową, a WC jako takie powinno być osobno i zawierać muszlę
klozetową i umywalkę.- to wszystko w podwójnej ilosci - przyległe do
sypialni (wejście z obu sypialni małżonków. Osobne łazienki i WC w takiej
samej konfiguracji z wejściem z przedpokoju dla innych mieszkańców tego
lokalu.

Data: 2009-06-27 11:50:51
Autor: Marek Dyjor
Rentier wrote:
[...]

no pochwaliłeś sie i co?

jakbyś kupił balenę to byś miał sie czym chwalić

Data: 2009-06-27 23:39:20
Autor: Rentier
wielkość sedesu a wielkość ł azienki

no pochwaliłeś sie i co?
Całkowicie błędny wniosek.

jakbyś kupił balenę to byś miał sie czym chwalić
Jak wyżej.Nic jeszcze nie kupiłem.
Jakoś twój post jest absolutnie nie na temat.

Data: 2009-06-27 16:57:52
Autor: Nux
Rentier pisze:
..Rozmiar mnie trochę przeraża, ale wyglada
sedesik super (V&B pure stone)
Co sądzicie?

Mam ten sam model w stosunkowo małej łazience. Komponuje się wszystko całkiem nieźle, ale to chyba zasługa też innych rzeczy, typu rozmieszczenia sprzętu i dobranych kolorów (głównie biel). Niestety u mnie kibel ten jest (jak dla mnie) zamontowany za nisko i "ciężko się wstaje" :)(górna krawędź muszli bez klapy jest na 38 cm, teraz już wiem,    że to za nisko jak dla mnie - a wysoka jestem )
Co jeszcze można rzec jako użytkownik, dla dziecka kibel jest za duży, dla teściowej dobry :) Łatwo się myje dzięki tej specjalnej powłoce, ale    lepiej mieć szczotkę do kibla nie w kształcie walca, a taką jaki jest otwór czyli w kształcie prostopadłościanu- bo inaczej ciężko dotrzeć w kąty. Acha jeśli masz jeszcze do tego kompletu umywalkę i kran to ostrzegam, że fajną będziesz miał zabawę w ustawieniu tego sprzętu tak aby woda nie wylewała się z tego "kamienia". Powodzenia i miłego użytkowania :)
Pozdrawiam
Yoja

Data: 2009-06-27 23:42:36
Autor: Rentier
[...]
Dzięki za recenzję- wiele wnosi do sprawy.
Generalnie interesowała mnie kompozycja- on jednak jest dość spory.Czy nie będzie przytłaczać ogromem???
Wysokość zawieszenia to min.40cm - do ustalenia.
Mogę skrobnąć na priva w sprawie umywalki?

wielkość sedesu a wielkość łazi enki