wielokrotne kieszenie na dyski

Data: 2011-11-09 23:57:17
Autor: Krystek
wielokrotne kieszenie na dyski
Kiedyś widziałem takie kieszenie mocowane na dwie zatoki 5.25", które posiadały w sobie 2 lub 3 wyjmowane szuflady na dyski 3.5". Nie umiem tego teraz znaleźć, a jak wpisuję w google słowa kluczowe to wiadomo -> miliony stron z kieszeniami "zwykłymi", pojedynczymi.

Może ktoś mógłby poratować linkiem do takich wielokrotnych wyjmowalnych kieszeni ewentualnie zasugerował jak odpytywać google o nie?

Krystian

Data: 2011-11-10 00:28:52
Autor: G Nowak
[...]

Takoje?

http://uk.eetnordic.com/product.aspx?id=SNT-2131+SATA&path=MicroStorage-2-x-5.25-bay-for-3-HDD-Black

--
Pozdr

Data: 2011-11-10 08:54:02
Autor: Krystek
wielokrotne kieszenie na dyski
Data: 2011-11-10 13:34:28
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-11-10 08:54, Krystek wrote:
G Nowak wrote:
Takoje?

http://uk.eetnordic.com/product.aspx?id=SNT-2131+SATA&path=MicroStorage-2-x-5.25-bay-for-3-HDD-Black

Gdyby Cie interesowalo mam na zbyciu uzywana (sprawna) obudowe SuperSwap 4100 z promise. Cena na pewno bedzie atrakcyjna, w razie czego prosze o maila - w adresie email zamiast rafalweb wpisz rafal.

Tak, dzięki!

Krystian

Data: 2011-11-10 04:40:16
Autor: januszek
wielokrotne kieszenie na dyski
Krystek napisa?(a):

Może ktoś mógłby poratować linkiem do takich wielokrotnych wyjmowalnych kieszeni ewentualnie zasugerował jak odpytywać google o nie?

Wpisz: kieszeń backplane

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-11-10 08:54:27
Autor: Krystek
wielokrotne kieszenie na dyski
januszek wrote:
Wpisz: kieszeń backplane

Dzięki, o to chodziło!

Krystian

Data: 2011-11-10 12:41:07
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
wielokrotne kieszenie na dyski
Dnia 2011-11-10, o godz. 08:54:27
Krystek <krystian@usunto.pl> napisał(a):

januszek wrote:
> Wpisz: kieszeń backplane

Dzięki, o to chodziło!

Są też na 4 dyski w pionie w miejsce 3 zatok 5,25". Tylko zwróć uwagę
na chłodzenie dysków bo tak upchnięte bez wentylacji potrafią się
grzać.

Zdrówko

Data: 2011-11-10 19:49:52
Autor: Piotr Rezmer
Krystek pisze:
Może ktoś mógłby poratować linkiem do takich wielokrotnych wyjmowalnych
kieszeni ewentualnie zasugerował jak odpytywać google o nie?

Firma chenbro produkuje kilka modeli np:

http://www.chenbro.com/corporatesite/products_detail.php?sku=184

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-11-10 19:51:53