wieloryb w oczku wodnym

Data: 2009-08-05 13:41:53
Autor: totus
wieloryb w oczku wodnym
Mariusz J... wrote:

nie wiem czy smiac sie czy plakac
wczoraj system na eurobankier.pl otworzył krótką pozycję na wig20 po 2119
dziś - długą po 2164 chyba
jesli tak miałbym inwestowac to po jednej sesji powiedziałbym dziekuję

Wyniki bankiera na serii u09 są takie: +103, -16, +53, -21, +1, +292, -70, +1, -45 = +298. W punktach bez prowizji. Jak na pieniądze, które leżą na ławce w parku to, moim zdaniem, nieźle. Ty na pewno masz dużo wydajniejszy sposób handlowania kontraktami fw20.

Data: 2009-08-05 13:50:34
Autor: Tomek
wieloryb w oczku wodnym
Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5br67$p8f$1inews.gazeta.pl...
Wyniki bankiera na serii u09 są takie: +103, -16, +53, -21, +1, +292, -70,
+1, -45 = +298.

Przepraszam, że zapytam; te wyniki można gdzieś znaleźć w sieci czy trzeba samemu spisywać?

Tomek

Data: 2009-08-05 14:03:43
Autor: totus
wieloryb w oczku wodnym
Tomek wrote:

[...]

Proszę bardzo. Ja sam śledzę. Prawdą jest, że zastanawiająco często zdarza się, że bankier jest przeciągany o 1 czy 2 pkt. Nie przeszkadza to jednak by na jego podstawie wymyślić coś samemu. Najprościej przesunąć się o 5pkt. Nie wiem jak to wpłynie na globalny wynik i czy to się opłaci.

Data: 2009-08-05 15:26:18
Autor: kigam
wieloryb w oczku wodnym

Tomek wrote:

> [...]
Nie
wiem jak to wpłynie na globalny wynik i czy to się opłaci.

Brać sygnał gdy jest aktualny w ostatniej godzinie i wszystko w temacie. Tak
najkrócej.

wieloryb w oczku wodnym