wielowątkowa numeracja faktur VAT UE

Data: 2010-02-25 18:22:11
Autor: cef
wielowątkowa numeracja faktur VAT UE
Reaven wrote:

Otóż chciałbym wprowadzić
podział numeracji na kontrahentów - dla każdego osobny schemat.

Z góry dziękuję za wszelką konkretną pomoc w temacie.

Ja tak kiedyś miałem jak prowadziłem usługi dla kilku firm
i chciałem, żeby każdy kontrahent myślał, że pracuję tylko dla niego :-).
Nie widziałem wtedy przeciwwskazań i nie przypominam żeby się coś zmieniło,
a jak Tomek twierdzi, że dyrektywa pozwala, to jazda - tylko sobie zaprowadź
rejestry sprzedaży VAT odrębne - dla wygody.

wielowątkowa numeracja faktur VAT UE