wielozadaniowa java

Data: 2009-12-16 21:18:41
Autor: Jan Strybyszewski
wielozadaniowa java
J.F. pisze:

Ktore telefony potrafia wykonywac wiecej programow w javie jednoczesnie ?

Na pewno SE K550, spodziewam sie ze nowsze SE rowniez .. a inni producenci ?

Zadne chyba wszystkie zamrazaja aplikacje przy wyjsciu i owszem mozna do niej wrocic ale one nie chodza pod spodem..

Data: 2009-12-16 21:35:23
Autor: Darek
wielozadaniowa java

Zadne chyba wszystkie zamrazaja aplikacje przy wyjsciu i owszem mozna do niej wrocic ale one nie chodza pod spodem..

Ja np. w SE G502 moge sluchac jednoczesnie radia i przegladac www, wiec 2 aplikacje dzialaja jednoczesnie.

Data: 2009-12-18 12:35:49
Autor: Brzezi
wielozadaniowa java
śro, 16 gru 2009 o 22:35 GMT, Darek napisał(a):

[...]

Ale mowa jest nie o aplikacjach natywnych, tylko o midletach

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-12-18 12:46:16
Autor: J.F.
wielozadaniowa java
Użytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrn.pl.himq8l.69p.brzezibrzezi.chello.pl...
[...]

Midlety tez dzialaja. Ja sobie np czytam ksiazke, a trekbuddy notuje trase z gps.

Dawniej [na K510] to nawet zdjecia nie moglem zrobic jak TB chodzil.

J.

wielozadaniowa java