wiem, że już było, ale

Data: 2010-04-21 14:02:31
Autor: apr...
wiem, że już było, ale
po pogrzebie Generała Gągora ze zdwojoną jaźnią wyłania się niczym okręty z malunków Turnera straszliwy obraz jednoczesnej śmierci prezydenta i najwyższych dowódców wojska, sejmu i senatu!
wiem, procedury, pilot, opóźnienie, mgła, ielesy itp.,
dlaczego lista była upubliczniona, czy służba kontrwywiadu wojskowego udostępni prokuraturze nagrania z "prowadzenia" lotu, te wszystkie ważne pytania już były i są powtarzane, ale nie ma woli odpowiedzenia na nie, czym ich przehandlowano, że milczą ? --

Data: 2010-04-21 07:29:52
Autor: Sylwester Szymanski
wiem, że już było, ale
NATO tez nie chce pomoc. historia znow sie powtarza, wszyscy maja nas
w d, kiedy ich potrzebujemy. interesuja sie namni tylko kiedy moga
nawykorzystac

Data: 2010-04-21 17:35:49
Autor: ColgatesBilly
wiem, że już było, ale
"Sylwester Szymanski" <sszymanski.photo@gmail.com> wrote in message news:32c569b7-54ca-4eb8-91be-308f55f64c3fz7g2000yqb.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -

Teraz to juz nie ma nas z czego wykorzystywac, wiec bandzie tuska
pozostanie tylko oglupiac i trzy7mac za ryj cale spoleczenstwo
wymyslajac medialnie jakis urojonych wrogow i zagrozenia
( re-kaczyzm, czarni i faszysci)

KoL

Data: 2010-04-21 17:58:58
Autor: [heÂŽsk]
wiem, że już było, ale
On Wed, 21 Apr 2010 17:35:49 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

> [...]
On 21 Kwi, 16:02, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> po pogrzebie Generała Gągora ze zdwojoną jaźnią wyłania się niczym okręty z
-- -- -- -- -- -

[...]

 nie potrafisz bez wylgaryzmow  prawda ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-21 19:16:43
Autor: ColgatesBilly
wiem, że już było, ale
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

> [...]
On 21 Kwi, 16:02, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> po pogrzebie Generała Gągora ze zdwojoną jaźnią wyłania się niczym okręty z
-- -- -- -- -- -

[...]

Kurwa mowilem cieciu ze POMIDOR !

Data: 2010-04-21 18:36:17
Autor: [heÂŽsk]
wiem, że już było, ale
On Wed, 21 Apr 2010 19:16:43 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

 nie potrafisz bez wylgaryzmow  prawda ?
Kurwa mowilem cieciu ze POMIDOR !
  idziesz do kf. tam jest miejsce dla takich jak ty.

--

 HeSk

wiem, że już było, ale