wierzyciel chce "pieniądze do ręki"...

Data: 2018-05-19 19:12:52
Autor: Jacek
wierzyciel chce "pieniądze do ręki"...
W dniu 19.05.2018 o 00:19, fado.como@gmail.com pisze:
Witam,
mam sądowe zobowiązanie do zapłaty panu X kwoty zasądzonej w postępowaniu o zniesienie współwłasności. Sąd podał termin, nie określił sposobu...i w związku z tym wysłałem do pana X wezwanie listem poleconym z potwierdzeniem odbioru do podania nr konta na które będę mógł wpłacić pieniądze /kwota niemała/, i dziś pan X mnie w domu odwiedził, wymachując pismem... ze "nie z nim te numery" i że mam zapłacić do ręki... Pan X już w czasie postępowania sądowego dał się poznać jako cwaniaczek...tak wiec nabrałem podejrzeń, co do intencji "wizyty"...
Jak mam zapłacić, skoro on nie chce podać konta,
Poczta Polska kasuje 5zł + 1% wartości przekazu plus jeszcze 2,60 zł za potwierdzenie odbioru (co byłoby wskazane).
Jeżeli taka cena spokoju nie jest wygórowana to zapłać przekazem.
Jacek

Data: 2018-05-19 10:51:28
Autor: fado.como
> [...]

Jeżeli taka cena spokoju nie jest wygórowana to zapłać przekazem.

Zależy mi na -przelewie- a to z uwagi na to, że -primo-facet oszukiwał już w sądzie na wiele spraw, po drugie-primo- mój mecenas doradził przelew, z dopiskiem "z ewentualnością zwrotu" ponieważ doszukał się wielu nieprawidłowości w postępowaniu i złożył wniosek do odwoławczego..i może będzie apelacja, więc wszystko może się zmienić, bo podział został zrobiony z naruszeniem prawa, i rozliczenie też..Spłaciłem wlasnym udziałem kredyt, który pozostał na aucie ciężarowym spadkodawcy..zostało 6500 długu bankowego, ja spłaciłem 4500 /taka była wartosc auta na dzień sprzedaży udziału/-zostało ponad 2000 zł długu bankowego /za co mnie scigał komornik, bo żyrowałem kredyt/ a w wyroku sądu - mam panu X ZWRÓCIĆ te 4000 zł, bo "zagarnąłem cały DOCHÓD ze sprzedaży...

wierzyciel chce "pieniądze do ręki"...