wierzytelność

Data: 2009-05-18 06:48:21
Autor: Jan
wierzytelność
Witam

Chciałem się zapytać jakie są możliwości (procedury) w przypadku nie zapłaconej faktury przez klienta z Niemiec ?
Ale...
Ową fakturę klient mi odesłał  z pismem w którym było dwa zdania w stylu: z powodu niewypłacalności odsyłamy fakturę żeby nie powiększać naszego zobowiązania. Zapłacenie faktury będzie możliwe po zakończeniu procesu likwidacji spółki, z majątku pozostałego.

No i się lekko wystraszyłem.
Czy to oznacza że firma jest w upadłości?
Niby 500 euro to dużo i nie, ale dla mnie dużo - szkoda by mi było odpuścić.
Czy im wolno wogóle odesłać mi tą fakturę?
Ich pismo jest na papierze firmowym ale nie jest podpisany nikt personalnie, tylko jakiś bohomaz.
Niestety duży problem to fakt, że nie znam języka niemieckiego, kontakt z tą firmą miałem jedynie mailowy po angielsku i wcześniej nie było kłopotów z płatnościami.

Proszę o porady,

Janek

wierzytelność