[Lekko NTG] wieszak na kask

Data: 2012-06-03 20:03:18
Autor: J_K_K
[Lekko NTG] wieszak na kask
W dniu 2012-06-03 14:55, Piotr Rezmer pisze:

My¶lę o czym¶ w rodzaju wieszaka na kask.

W kibelku na BP byłe¶ ;) ?

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2012-06-03 20:20:34
Autor: Qlfon
[Lekko NTG] wieszak na kask
W dniu 2012-06-03 20:03, J_K_K pisze:
W dniu 2012-06-03 14:55, Piotr Rezmer pisze:

My¶lę o czym¶ w rodzaju wieszaka na kask.

W kibelku na BP byłe¶ ;) ?

Jest jeszcze opcja wstawienia bankomatu...

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2012-06-03 13:02:28
Autor: ditron
wieszak na kask
On 3 Cze, 20:20, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
> W kibelku na BP byłe¶ ;) ?

Jest jeszcze opcja wstawienia bankomatu...

....o ile pamiętam ten wariant kończy się noszeniem kasku po domu :(

Data: 2012-06-03 21:02:03
Autor: Piotr Rezmer
[Lekko NTG] wieszak na kask
J_K_K pisze:

W kibelku na BP byłeś ;) ?

Byłem, ale osso chodzi? Mają tam jakiś fajny patent? Bankomat jako półka nie wchodzi w rachubę, mam do uporządkowania 4 kaski, nie stać mnie na 4 bankomaty.
Myślałem jeszcze o wykorzystaniu jako półki 2 parapetów wewnętrznych drewnianych jakie mi pozostały po budowie ale są niestety zbyt wąskie (około 23 cm) i nie dają pewnego oparcia kaskom.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-06-03 22:00:18
Autor: __Maciek
[Lekko NTG] wieszak na kask
Sun, 03 Jun 2012 21:02:03 +0200 Piotr Rezmer
<piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał:

My¶lałem jeszcze o wykorzystaniu jako półki 2 parapetów wewnętrznych drewnianych jakie mi pozostały po budowie ale s± niestety zbyt w±skie (około 23 cm) i nie daj± pewnego oparcia kaskom.

W marketach budowlanych maj± tanio gotowe półki do szaf, w różnych
rozmiarach i kolorach. Dokupujesz dwa k±towniki, kilka kołków
rozporowych, kilka wkrętów i masz półkę za grosze.

Data: 2012-06-03 23:30:20
Autor: Piotr Rezmer
[Lekko NTG] wieszak na kask
__Maciek pisze:

W marketach budowlanych maj± tanio gotowe półki do szaf, w różnych
rozmiarach i kolorach. Dokupujesz dwa k±towniki, kilka kołków
rozporowych, kilka wkrętów i masz półkę za grosze.

Ee, teraz jest trend new school czyli długi kotwy do ¶ciany, w półce wywiercone dwa dopasowane otwory w grubo¶ci. Montaż bez widocznych k±towników.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-06-04 12:52:26
Autor: J_K_K
[Lekko NTG] wieszak na kask
W dniu 2012-06-03 21:02, Piotr Rezmer pisze:
J_K_K pisze:

W kibelku na BP byłe¶ ;) ?

Byłem, ale osso chodzi? Maj± tam jaki¶ fajny patent?

W niektórych, przynajmniej w rejonach południowych
maj± co¶ pod nazw± "wieszak motocyklisty"
- wycięte z jednego kawałka blachy i powyginane
- na kask, kurtkę itd.

--

Pzdr

J_K_K