wiewiórki w metrze

Data: 2013-02-17 08:34:20
Autor: assembea
wiewiórki w metrze
W (warszawskim) metrze pojawiła się reklama konta z premią. Obawiam się, że to oznacza umasowienie produnku, co będzie skutkowało pogorszeniem warunków...

Data: 2013-02-17 10:32:01
Autor: mietek
wiewiórki w metrze
W dniu niedziela, 17 lutego 2013 17:34:20 UTC+1 użytkownik assembea napisał:
W (warszawskim) metrze pojawiła się reklama konta z premią. Obawiam się, że to oznacza umasowienie produnku, co będzie skutkowało pogorszeniem warunków...

w krk niektóre tramwaje były obklejone reklama przez dobrych kilka miesiecy... ludzie sa za głupi i za leniwi zeby tak kombinowac jak my...

Data: 2013-02-17 17:51:01
Autor: [sas]
wiewiórki w metrze
W dniu 17.02.2013 o 17:34 assembea <assemblea@interia.pl> pisze:

W (warszawskim) metrze pojawiła się reklama konta z premią. Obawiam się,  że to oznacza umasowienie produnku, co będzie skutkowało pogorszeniem  warunków...

czy pogorszenie - nie wiem, ale reklamę z wiewiórkami (bodajże na polach  mokotowskich) widziałem ze 3 miesiące temu, potem przez jakiś czas jej nie  było, być może jest znowu na tej lub innej stacji.
za to na stacji centrum od jakiegoś czasu jest też getin a obok  raiffeisenpolbank.
[sas]

wiewiórki w metrze