Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

Data: 2014-04-12 11:26:32
Autor: Trybun
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
W dniu 2014-04-08 22:57, hisjusz pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15763440.html

jeden z komentarzy pod artykułem
"wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? "

Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

Data: 2014-04-12 11:51:24
Autor: Cavallino
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:534906ac$0$2368$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2014-04-08 22:57, hisjusz pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15763440.html

jeden z komentarzy pod artykułem
"wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? "

Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

Pedalarskie chciejstwo i przekonanie o własnej pępkoświatowości.
To jest JEDYNY powód.

Data: 2014-04-12 12:00:47
Autor: Budzik
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
Użytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15763440.html

jeden z komentarzy pod artykułem
"wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? "

Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

Mniej wiecej taki sam jak to, że dla pilotów boeinga są inne wymagania niz dla kierowcy.
Inne niebezpieczenstwo, inna masa, inne predkosci.

Data: 2014-04-12 14:38:17
Autor: jerzu
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
On Sat, 12 Apr 2014 12:00:47 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Mniej wiecej taki sam jak to, że dla pilotów boeinga są inne wymagania niz dla kierowcy.
Inne niebezpieczenstwo, inna masa, inne predkosci.

I co to ma dowodzić? Dla kierowcy 40t zestawu też są inne wymagania, niż dla kierowcy
osobówki. A karani są tak samo. Dlaczego rowerzyści mają mieć lepiej? --
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-04-12 16:33:46
Autor: Budzik
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
Użytkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@interia.pl ...

Mniej wiecej taki sam jak to, że dla pilotów boeinga są inne wymagania
niz dla kierowcy.
Inne niebezpieczenstwo, inna masa, inne predkosci.

I co to ma dowodzić? Dla kierowcy 40t zestawu też są inne wymagania, niż dla kierowcy
osobówki. A karani są tak samo. Dlaczego rowerzyści mają mieć lepiej?
Powtórze: inne niebezpieczenstwo, inna masa, inne predkosci...

Data: 2014-04-17 13:22:43
Autor: Trybun
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
W dniu 2014-04-12 18:33, Budzik pisze:
Użytkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@interia.pl ...

Mniej wiecej taki sam jak to, że dla pilotów boeinga są inne wymagania
niz dla kierowcy.
Inne niebezpieczenstwo, inna masa, inne predkosci.
I co to ma dowodzić?
Dla kierowcy 40t zestawu też są inne wymagania, niż dla kierowcy
osobówki. A karani są tak samo. Dlaczego rowerzyści mają mieć lepiej?

Powtórze: inne niebezpieczenstwo, inna masa, inne predkosci...


Kombinujesz trochę jak koń pod górkę. ;-)

Data: 2014-04-17 14:00:44
Autor: Budzik
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
Użytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

Mniej wiecej taki sam jak to, że dla pilotów boeinga są inne wymagania
niz dla kierowcy.
Inne niebezpieczenstwo, inna masa, inne predkosci.
I co to ma dowodzić?
Dla kierowcy 40t zestawu też są inne wymagania, niż dla kierowcy
osobówki. A karani są tak samo. Dlaczego rowerzyści mają mieć lepiej?

Powtórze: inne niebezpieczenstwo, inna masa, inne predkosci...

Kombinujesz trochę jak koń pod górkę. ;-)

Nic nie mówiłem o jezdzeniu na koniu. :)

Data: 2014-04-12 17:37:39
Autor: Shrek
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
On 2014-04-12 14:38, jerzu wrote:

I co to ma dowodzić?
Dla kierowcy 40t zestawu też są inne wymagania, niż dla kierowcy
osobówki. A karani są tak samo. Dlaczego rowerzyści mają mieć lepiej?

Dlatego, że tak podpowiada logika - na wielu poziomach - od takiej czysto chłopskiej, przez prawniczą (proporcjonalność kary do winy) a kończywszy na takiej, że jak ktoś po pijaku ma wrócić do domu na wiosce to jednak wolę żeby zrobił to rowerem niż samochodem (co łączy się z punktem poprzednim).

Na końcu dodam, że spośród wszystkich pijanych członków społeczności najmniej boję się pijanych rowerzystów - nawet pijani piesi są groźniejsi bo wszczynają często awantury - nie mówiąc już nic o pijanych marynarzach;) O pijanych pilotach nie słyszałem.

Shrek.

Data: 2014-04-17 13:22:09
Autor: Trybun
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
W dniu 2014-04-12 14:00, Budzik pisze:
Użytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15763440.html

jeden z komentarzy pod artykułem
"wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine
z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? "
Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej
pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?
Mniej wiecej taki sam jak to, że dla pilotów boeinga są inne wymagania niz
dla kierowcy.
Inne niebezpieczenstwo, inna masa, inne predkosci.

Czyli jeżdżący wężykiem, od jednej strony drogi do drugiej powinien być inaczej traktowany przez odpowiednie organa niż kierowca auta który robi to samo?

Data: 2014-04-17 14:00:42
Autor: Budzik
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
Użytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15763440.html

jeden z komentarzy pod artykułem
"wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku
rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do
domu ? ? "
Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej
(bardziej pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?
Mniej wiecej taki sam jak to, że dla pilotów boeinga są inne
wymagania niz dla kierowcy.
Inne niebezpieczenstwo, inna masa, inne predkosci.

Czyli jeżdżący wężykiem, od jednej strony drogi do drugiej powinien
być inaczej traktowany przez odpowiednie organa niż kierowca auta
który robi to samo?

Po pierwsze jestem za tym aby rowerzystów karać za "zachowanie".
Czyli jak jedzie wezykiem to jak najabrdziej. Ale jak ma 0,3 i jedzie prosto to po co?

Po drugie tak - powinien być inaczej ze wzgledu na to, ze jadac wezykiem najczesciej, jezeli juz to zrobi cos sobie. A kierowcy wiadomo, gdzie koncza jak jada wezykiem.

Data: 2014-04-17 18:27:56
Autor: Shrek
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
On 2014-04-17 13:22, Trybun wrote:

Czyli jeżdżący wężykiem, od jednej strony drogi do drugiej powinien być
inaczej traktowany przez odpowiednie organa niż kierowca auta który robi
to samo?

Jadący wężykiem po całej drodze tak.

Shrek.

Data: 2014-04-12 12:16:34
Autor: J.F.
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
Dnia Sat, 12 Apr 2014 11:26:32 +0200, Trybun napisał(a):
W dniu 2014-04-08 22:57, hisjusz pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15763440.html
jeden z komentarzy pod artykułem
"wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? "

Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

Pijany rowerzysta znikome zagrozenie stwarza.


J.

Data: 2014-04-12 12:26:23
Autor: RoMan Mandziejewicz
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
Hello J.F.,

Saturday, April 12, 2014, 12:16:34 PM, you wrote:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15763440.html
jeden z komentarzy pod artykułem
"wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? "
Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej
pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?
Pijany rowerzysta znikome zagrozenie stwarza.

Żartujesz? To ja - trzeźwy kierowca samochodu - będę się tłumaczył
przed prokuratorem i sądem, dlaczego pijaczka przejechałem. I jeszcze
żadnego odszkodowania za szkody :(

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-04-12 12:00:47
Autor: Budzik
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
Użytkownik RoMan Mandziejewicz roman@pik-net.pl.invalid ...

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15763440.html
jeden z komentarzy pod artykułem
"wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku
rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do
domu ? ? "
Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej
(bardziej pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?
Pijany rowerzysta znikome zagrozenie stwarza.

Żartujesz? To ja - trzeźwy kierowca samochodu - będę się tłumaczył
przed prokuratorem i sądem, dlaczego pijaczka przejechałem.

Tak samo, jak będziesz się tłumaczył, ze przejechałes pijanego pieszego.
Albo ze przejechałes trzeźwego rowerzystę.
Ot ryzyko, ale na szczęscie niewielkie. W koncu bedziesz miał dowód ze rowerzysta był pijany.

I jeszcze
żadnego odszkodowania za szkody :(

jak w wielu innych sytuacjach, bedziesz musiał dochodzic cywilnie... :(

Data: 2014-04-12 12:28:29
Autor: jerzu
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
On Sat, 12 Apr 2014 12:16:34 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Pijany rowerzysta znikome zagrozenie stwarza.

Tak, siedząc w domu na dupie.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-04-12 12:31:20
Autor: Cavallino
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1j5rjn9cnaveq$.j8isoyijd5ke.dlg@40tude.net...
Dnia Sat, 12 Apr 2014 11:26:32 +0200, Trybun napisał(a):
W dniu 2014-04-08 22:57, hisjusz pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15763440.html
jeden z komentarzy pod artykułem
"wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine
z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? "

Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej
pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

Pijany rowerzysta znikome zagrozenie stwarza.

Nieprawda.

Data: 2014-04-12 13:48:17
Autor: Trybun
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
W dniu 2014-04-12 12:16, J.F. pisze:
Dnia Sat, 12 Apr 2014 11:26:32 +0200, Trybun napisał(a):
W dniu 2014-04-08 22:57, hisjusz pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15763440.html
jeden z komentarzy pod artykułem
"wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine
z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? "
Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej
pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?
Pijany rowerzysta znikome zagrozenie stwarza.


J.


Tak, ale tylko w teorii, w rzeczywistości cyklista może spowodować wypadek taki że jakiś pirat z 300 KM pod maska by sie go nie powstydził.

Data: 2014-04-12 16:33:46
Autor: Budzik
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
Użytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

Tak, ale tylko w teorii, w rzeczywistości cyklista może spowodować wypadek taki że jakiś pirat z 300 KM pod maska by sie go nie powstydził.

Oczywiście.
Task samo jak taki wypadek może spowodować spadający liśc.
Dlatego rozsądne rozmowy na takie tematy opierają się na statystyce i prawdopodobienstwie takich zdarzen a nie na opisach pojedynczych przypadków kiedy gdzies być może coś takiego się zdarzyło.

Data: 2014-04-12 19:57:09
Autor: Shrek
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
On 2014-04-12 18:33, Budzik wrote:

Tak, ale tylko w teorii, w rzeczywistości cyklista może spowodować
wypadek taki że jakiś pirat z 300 KM pod maska by sie go nie powstydził.

Oczywiście.
Task samo jak taki wypadek może spowodować spadający liśc.
Dlatego rozsądne rozmowy na takie tematy opierają się na statystyce i
prawdopodobienstwie takich zdarzen a nie na opisach pojedynczych przypadków
kiedy gdzies być może coś takiego się zdarzyło.

A dokładniej rzecz biorąc mogłoby zdarzyć;)

Jak już kiedyś napisał Gotfryd - pijani rowerzyści są głównym powodem dla których nie buduje się w Polsce elektrowni atomowych. Internauci bez trudu podają scenariusze w których polski pijany rowerzysta powoduję katastrofę przy której Czarnobyl i Fukushima razem wzięte wydają się igraszką z  komiksu dla dzieci;) Interesujący jest fakt, że takie rzeczy zdarzają się jedynie w Polsce, która elektrowni jądrowych nie posiada:P

Shrek.

Data: 2014-04-17 13:21:22
Autor: Trybun
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
W dniu 2014-04-12 18:33, Budzik pisze:
Użytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

Tak, ale tylko w teorii, w rzeczywistości cyklista może spowodować
wypadek taki że jakiś pirat z 300 KM pod maska by sie go nie powstydził.
Oczywiście.
Task samo jak taki wypadek może spowodować spadający liśc.
Dlatego rozsądne rozmowy na takie tematy opierają się na statystyce i
prawdopodobienstwie takich zdarzen a nie na opisach pojedynczych przypadków
kiedy gdzies być może coś takiego się zdarzyło.

Tylko szkoda że takie statystyki głównie opierają się na tezach pisanych palcem na wodzie, czyli nad wyraz wyolbrzymionym zagrożeniu na drodze za sprawą kierowców po kieliszku.
Ja powiem jak to osobiście widzę z punktu widzenia kierowcy z około 30to letnim stażem: Po pierwsze wycinka tych olbrzymich drzew rosnących na poboczach dróg, po drugie - nie dopuszczać do ruchu drogowego osób które nie znają zasad poruszania się po owych drogach (cyklistów itd) , a dopiero na trzecim miejscu stawiałbym na zagrożenie kierowców po dwu piwach, czy jabolu..

Data: 2014-04-17 14:00:41
Autor: Budzik
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
Użytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

Tak, ale tylko w teorii, w rzeczywistości cyklista może spowodować
wypadek taki że jakiś pirat z 300 KM pod maska by sie go nie
powstydził.
Oczywiście.
Task samo jak taki wypadek może spowodować spadający liśc.
Dlatego rozsądne rozmowy na takie tematy opierają się na statystyce i
prawdopodobienstwie takich zdarzen a nie na opisach pojedynczych
przypadków kiedy gdzies być może coś takiego się zdarzyło.

Tylko szkoda że takie statystyki głównie opierają się na tezach
pisanych palcem na wodzie, czyli nad wyraz wyolbrzymionym zagrożeniu
na drodze za sprawą kierowców po kieliszku.

Alez nieprawda.
Trzeba tylko dobrze czytać.
Z kierowcami po kieliszku jest jeszcze jeden problem - nie ma statystyk z podziałem na promile.

Ja powiem jak to osobiście widzę z punktu widzenia kierowcy z około
30to letnim stażem: Po pierwsze wycinka tych olbrzymich drzew
rosnących na poboczach dróg, po drugie - nie dopuszczać do ruchu
drogowego osób które nie znają zasad poruszania się po owych drogach
(cyklistów itd) , a dopiero na trzecim miejscu stawiałbym na
zagrożenie kierowców po dwu piwach, czy jabolu..

Co do drzew - coraz wiecej się o tym mówi.
Ostatnio wypowiedział się Hołowczyc, zeby nie sadzić drzew.
Ale czy obecnie sadzi się drzewa przy nowych drogach? Czy to raczej pozostałośc po tym jak budowało się kiedys?

Co do cyklistów - czy oni rzeczywiscie powodują takie niebezpieczenstwo?
Jezdze całkiem sporo i nie potrafię sobie przypomnieć sytuacji w której cyklista zagroziłby mojemu bezpieczenstwu a mgliscie pamieta jedna czy dwie gdzie zagrosił własnemu.
I to zaden cyklista a zwykły, ordynarny batman :)

Data: 2014-04-17 18:26:36
Autor: Shrek
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
On 2014-04-17 16:00, Budzik wrote:

Co do cyklistów - czy oni rzeczywiscie powodują takie niebezpieczenstwo?

NIe - nie powodują - według statystyk policyjnych w wypadkach i kolizjach z udziałem rowerzystów w większości wypadków sprawcą nie jest rowerzysta niby nie znający przepisów, a legitumujący się prawem jazdy kierowca.

Tak więc teza przedpiscy to bzdura taka sama jak to, że niby pijani rowerzyści sprowadzają jakieś mityczne zagrożenie na innych uczestników ruchu. Statystyka zaprzecza obydwóm tezom.

Shrek.

Data: 2014-04-12 12:32:14
Autor: Jacek Maciejewski
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
Dnia Sat, 12 Apr 2014 11:26:32 +0200, Trybun napisał(a):

Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

Dobre omówienie stopnia zagrożenia i adekwatności kary do zagrożenia  jest
w materiale który przedstawił Hisjusz:
http://miastadlarowerow.pl/index_wiadomosci.php?dzial=2&kat=9&art=111
Zachęcam dębowogłowych z tej grupy, jak Roman, jerzu, Cavalino czy ty do
przeczytania tego a nawet do polemiki z twierdzeniami tam zawartymi :)
Ciekawie będzie poczytać :)
--
Jacek

Data: 2014-04-12 13:48:22
Autor: Trybun
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
W dniu 2014-04-12 12:32, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Sat, 12 Apr 2014 11:26:32 +0200, Trybun napisał(a):

Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej
pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?
Dobre omówienie stopnia zagrożenia i adekwatności kary do zagrożenia  jest
w materiale który przedstawił Hisjusz:
http://miastadlarowerow.pl/index_wiadomosci.php?dzial=2&kat=9&art=111
Zachęcam dębowogłowych z tej grupy, jak Roman, jerzu, Cavalino czy ty do
przeczytania tego a nawet do polemiki z twierdzeniami tam zawartymi :)
Ciekawie będzie poczytać :)

Jeżdżę po drogach już od jakichś 30 lat, i naprawdę nie musi mi nikt wyjaśniać jakie kto zagrożenia sprawia na drodze. A zwłaszcza teoretycy, to tak samo jak te stare bezdzietne panny które na różnych publicznych forach uczą innych dzieci wychowywać...;-)

Data: 2014-04-12 17:32:38
Autor: Shrek
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
On 2014-04-12 11:26, Trybun wrote:

Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej
pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

Nawet dwa:

Zasada zachowania energii.

Statystyka - pijani rowerzyści w ciągu bodajże 5 lata zabili jedną osobę postronną - bardziej od nich są zapewne niebezpieczne wykałaczki - chcesz puszkować ludzi za posiadanie wykałaczek?

Shrek.

Data: 2014-04-17 13:23:02
Autor: Trybun
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
W dniu 2014-04-12 17:32, Shrek pisze:
On 2014-04-12 11:26, Trybun wrote:

Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej
pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

Nawet dwa:

Zasada zachowania energii.

Statystyka - pijani rowerzyści w ciągu bodajże 5 lata zabili jedną osobę postronną - bardziej od nich są zapewne niebezpieczne wykałaczki - chcesz puszkować ludzi za posiadanie wykałaczek?

Shrek.

Co ma energia wspólnego z stwarzaniem zagrożeń w ruchu drogowym?

Czy te statystyki uwzględniają wszystkie wypadki które zaistniały za sprawą cyklistów?

Pozwól że Twoje pytanie pozostawię bez komentarza.

Data: 2014-04-17 18:30:35
Autor: Shrek
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
On 2014-04-17 13:23, Trybun wrote:

Co ma energia wspólnego z stwarzaniem zagrożeń w ruchu drogowym?

To, że jeszcze żaden rowerzysta (pijany czy trzeźwy) nie staranował skutecznie przystanku.

Czy te statystyki uwzględniają wszystkie wypadki które zaistniały za
sprawą cyklistów?

Wszystkie odnotowane przez policję ze stwierdzonym sprawcą (bądź wspólsprawcą) - masz lepsze dane?

Pozwól że Twoje pytanie pozostawię bez komentarza.

Nie stawiałem żadnego pytania w poprzednim poście;)

Shrek.

Data: 2014-04-13 19:24:17
Autor: John Kołalsky
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com>

http://wia...

jeden z komentarzy pod artykułem
"wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? "

Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

To mówiłem ...

Wraca pieszy po wsi do domu, idzie jezdnią bo nie ma pobocza...

Data: 2014-04-13 19:28:09
Autor: Shrek
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
On 2014-04-13 19:24, John Kołalsky wrote:

To mówiłem ...

Wraca pieszy po wsi do domu, idzie jezdnią bo nie ma pobocza...

Nie dość, że pijany, to bez świateł, OC i nie przechodzi przeglądu;) Konfiskata pojazdu znaczy butów:P

Shrek.

Data: 2014-04-13 20:35:46
Autor: John Kołalsky
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl>


To mówiłem ...

Wraca pieszy po wsi do domu, idzie jezdnią bo nie ma pobocza...

Nie dość, że pijany, to bez świateł, OC i nie przechodzi przeglądu;) Konfiskata pojazdu znaczy butów:P

Dokładnie nie wiem, ale on tak chodził po wsi regularnie aż kiedyś znaleźli go poturbowanego a w szpitalu zszedł.

Data: 2014-04-17 13:23:14
Autor: Trybun
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
W dniu 2014-04-13 19:24, John Kołalsky pisze:

Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com>

http://wia...

jeden z komentarzy pod artykułem
"wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? "

Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

To mówiłem ...

Wraca pieszy po wsi do domu, idzie jezdnią bo nie ma pobocza...

Mówimy o ruchu kołowym na drogach;-)

Data: 2014-04-17 13:53:59
Autor: Grejon
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
W dniu 2014-04-17 13:23, Trybun pisze:
W dniu 2014-04-13 19:24, John Kołalsky pisze:

Wraca pieszy po wsi do domu, idzie jezdnią bo nie ma pobocza...

Mówimy o ruchu kołowym na drogach;-)

A jak pieszy się zatacza?

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi
Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi

Data: 2014-04-17 14:38:35
Autor: Trybun
wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
W dniu 2014-04-17 13:53, Grejon pisze:
W dniu 2014-04-17 13:23, Trybun pisze:
W dniu 2014-04-13 19:24, John Kołalsky pisze:

Wraca pieszy po wsi do domu, idzie jezdnią bo nie ma pobocza...

Mówimy o ruchu kołowym na drogach;-)

A jak pieszy się zatacza?


Piesi to już zupełnie inna kategoria "pojazdów";-) , wobec nich nawet nie obowiązuje prawostronny ruch..

wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona