wifi samsung core

Data: 2014-01-04 22:30:04
Autor: Bogdan
wifi samsung core
Samsung core, wł±czam wifi i pokazuje mi,że mam prędko¶ć 72 Mbps (tyle daje mi router), za chwilę potrafi spa¶ć do np.58, a potem nawet do 1 lub 2 Mbps.Czy to normalne?Tryb oszczędzania mam wył±czony
Pozdrawiam Bogdan

Data: 2014-01-05 18:42:58
Autor: Maciej Bebenek
wifi samsung core
"Bogdan" <bogdanjan@vp.pl> wrote:
Samsung core, włączam wifi i pokazuje mi,że mam prędkość 72 Mbps (tyle
daje mi router), za chwilę potrafi spaść do np.58, a potem nawet do 1 lub
2 Mbps.Czy to normalne?Tryb oszczędzania mam wyłączony
Pozdrawiam Bogdan

Sprawdzałem, co się dzieje w eterze?

wifi samsung core