wig20 - co jest grane ?

Data: 2012-01-12 08:35:10
Autor: Charlie delta
wig20 - co jest grane ?
formacja duża, formacja mała i wszystko jasne, wsparcie blisko, opory
daleko chociaż też są osiagalne buhahahaha

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f3b17ee1c9ce405.html

Data: 2012-01-12 23:28:06
Autor: kigam
wig20 - co jest grane ?
Dnia 12-01-2012 o 17:35:10 Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com>  napisał(a):

formacja duża, formacja mała i wszystko jasne, wsparcie blisko, opory
daleko chociaż też są osiagalne buhahahaha

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f3b17ee1c9ce405.html

Widzę złamasie, że umiesz kreski rysować buhahahahahahahah. Ale ponieważ  głównie jesteś twórcą teorii 'O negowaniu się wskaźników' to powiedz jak  RSI negował MACD na EUR/PLN i dlaczego mu się nie udało buhahahahahahaha.

Data: 2012-01-13 11:43:11
Autor: kigam
wig20 - co jest grane ?
Dnia 12-01-2012 o 23:28:06 kigam <pilot.zolwia@gmail.com> napisał(a):

[...]

Karolek myśli to może mała przerwa na relaks

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f9816fc1fed2a4f7.html

Twój ruch.

Data: 2012-01-13 12:47:40
Autor: gregor
wig20 - co jest grane ?
W dniu 2012-01-13 11:43, kigam pisze:

Karolek myśli to może mała przerwa na relaks

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f9816fc1fed2a4f7.html

Tamten kresli, Ty kółka, co z Wami nie tak ? wierzycie w te bzdury czy co ?

gregor

Data: 2012-01-13 12:13:20
Autor:
wig20 - co jest grane ?
gregor <chrupolek@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f9816fc1fed2a4f7.html

Tamten kresli, Ty kółka, co z Wami nie tak ? wierzycie w te bzdury czy co ?

Nie, oni wierzą, że ktoś uwierzy. :-)))

Data: 2012-01-13 13:14:12
Autor: kigam
wig20 - co jest grane ?
Dnia 13-01-2012 o 12:47:40 gregor <chrupolek@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Kółko i krzyżyk, nie znasz?

Data: 2012-01-13 22:18:11
Autor: Zenek
wig20 - co jest grane ?
W dniu 2012-01-12 17:35, Charlie delta pisze:
formacja duża, formacja mała i wszystko jasne, wsparcie blisko, opory
daleko chociaż też są osiagalne buhahahaha

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f3b17ee1c9ce405.html

Co ty  jarasz ?? Kwas siarkowy ?

Data: 2012-01-17 09:10:19
Autor: Charlie delta
wig20 - co jest grane ?
trading nie wymaga nadmiaru IQ, prosty jak rozum panienek
buhahahahaaaaaaaaa

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/82504c6a90d493ac.html

Data: 2012-01-17 19:47:02
Autor: kigam
wig20 - co jest grane ?
Dnia 17-01-2012 o 18:10:19 Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com>  napisał(a):

trading nie wymaga nadmiaru IQ, prosty jak rozum panienek
buhahahahaaaaaaaaa

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/82504c6a90d493ac.html

Jak tam twoje ndf-y na eurpln cioto? buhahahahahah

Data: 2012-02-02 09:41:25
Autor: Charlie delta
wig20 - co jest grane ?
nudy na rynku

jak słusznie dzisiaj zauważył Harmonik nastąpiło wydarzenie na wig20

max dzisiejszego dnia jest istotną ceną zniesienia zewnętrznego, fala
CD = 2.236* AB , co do punkta, jeżeli będziemy wyżej to przy cenie
wig20 wynoszącej 2426,70

X 2305,96
A 2090,52
XA 215,44
B 2207,93
AB 117,41

C 2119,32
D 2147,03 0,236 CD 27,71
2164,17 0,382 44,85
2167,93 0,414 48,61
2178,03 0,5 58,70
2191,88 0,618 72,56
2202,33 0,707 83,01
2211,60 0,786 92,28
2223,35 0,886 104,03
2236,73 1 117,41
2268,67 1,272 149,35
2309,29 1,618 189,97
2322,67 1,732 203,35
2012-02-02 2381,85 2,236 262,53
2426,70 2,618 307,38
2616,67 4,236 497,35

Data: 2012-02-14 10:50:44
Autor: Charlie delta
wig20 - co jest grane ?
FORMACJA MOTYL

X 2305,96 2011-12-05
A 2090,52 2011-12-19
XA 215,44
B 2207,93 2012-01-03
AB 117,41

C 2119,32 2012-01-11
D 2401,5 2012-02-07

XA 215,44
AD 310,98
AD>127,2% * XA 274,04
AD<161,8% * XA 348,58
min D 2364,55968
max D 2439,10

Data: 2012-02-02 09:56:36
Autor: Charlie delta
wig20 - co jest grane ?
analogicznie pokazuję sytuację na wig20 daily, dzisiaj zrobiliśmy
0.707 zniesienia zewnętrznego gdzie CD = 1.707 AB

X 2942,39
A 2018,99
XA 923,4
B 2433,44
AB 414,45

C 2090,52
D 2188,33 0,236 CD 97,81
2248,84 0,382 158,32
2262,10 0,414 171,58
2297,75 0,5 207,23
2346,65 0,618 256,13
2012-02-02 2383,54 0,707 293,02
2416,28 0,786 325,76
2457,72 0,886 367,20
2504,97 1 414,45
tu będziemy 2617,70 1,272 527,18
2761,10 1,618 670,58
2808,35 1,732 717,83
3017,23 2,236 926,71
3175,55 2,618 1085,03
3846,13 4,236 1755,61

niezależnie od korekty powinniśmy zobaczyć cenę 2617 , zakładam że Pan
Rynek nie załamie formacji XABCD

Data: 2012-02-02 19:33:22
Autor: Rafi
wig20 - co jest grane ?
Ktoś się podszył pod Charliego!
Brak wulgaryzmów i buhahów?
Przecież on nie używa normalnego słownictwa...

Data: 2012-02-02 11:00:10
Autor: Charlie delta
wig20 - co jest grane ?
On 2 Lut, 19:33, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
Ktoś się podszył pod Charliego!
Brak wulgaryzmów i buhahów?
Przecież on nie używa normalnego słownictwa...

dzień dobroci dla panienek buhahahahaaaaaaaaa

Data: 2012-02-02 21:44:20
Autor: Flyte
wig20 - co jest grane ?
Rafi <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> napisał(a):
Ktoś się podszył pod Charliego!

Nawet jak nie Charlie, to dobrze pisze. Chyba jednak czeka nas wystrzal w gore.

F.

Data: 2012-02-05 12:35:04
Autor: kc
wig20 - co jest grane ?
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
tu b=EAdziemy 2617,70 1,272 527,18

Nie dajesz misiom nadziei. A może by tak trójkąt z oporem u góry 2413 a potem wsparciem 2164?

pozdrawiam
kc

Data: 2012-02-05 04:59:01
Autor: Charlie delta
wig20 - co jest grane ?
On 5 Lut, 13:35, " kc" <kc59.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał(a):

> tu b=EAdziemy      2617,70 1,272           527,18

Nie dajesz misiom nadziei. A może by tak trójkąt z oporem u góry 2413 a potem
> [...]

niekoniecznie pozbawiam złudzeń misiowate panienki

powyższe obliczenia to harmoniczne opory trwającego silnego trendu,
zresztą wyżej użyłem sformulowania "niezależnie od korekt" buhahahaha

policzmy zatem hipotetyczną korektę fali CD przyjmując założenie

C 2119,32
D 2397,61  szczyt z piątku feb 03, 2012

i odbicie w dół w WIDOCZNYM hipotetycznym trójkącie

C 2119,32
D 2397,61 2356,98 0,1460 40,63
278,29 2345,85 0,1860 51,76
2331,93 0,2360 65,68
2314,12 0,3000 83,49
2291,30 0,3820 106,31
2262,36 0,4860 135,25
2225,63 0,6180 171,98
2178,87 0,7860 218,74
2151,05 0,8860 246,56
2119,32 1,0000 278,29

szukaj poziomów wsparcia..... buhahahahaha

jednak D poprawimy

wig20 - co jest grane ?