wig20, fw20

Data: 2012-01-04 10:44:28
Autor: Charlie delta
wig20, fw20
daily, silne wsparcie na sma15, powyżej tej średniej short ryzykowny,
ciekaw jestem dla kogo rabotajet harmonik, tego typu info podawane na
jego liście dawców kapitału wycina

uwaga na rekomendacje harmonika, ryzyko utraty kapitału

buhahha

charlie.delta.trader

Data: 2012-01-05 08:06:13
Autor: Emeryt
wig20, fw20

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:31b444ee-2ee5-407a-b915-af9e87aa0dafz19g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Charlie a po co to "buhahha"?

pozdr

Data: 2012-01-10 11:31:29
Autor: Charlie delta
wig20, fw20
dla panienki mającej liczydło buhahahaha

czy wartość kolejnych 3 fal spadkowych na wig20, począwszy od fali
rozpoczynajacej się w dniu 27,10,2011 nie spełnia reguły Ganna 3-5-8 a
może 5-8-13 buhahahahaaa

nie bardzo chce mi się liczyć whyskey sączę zadowolony jak pasza

no panienki rozwiążcie to równanie

:)

Data: 2012-01-09 08:24:06
Autor: Charlie delta
wig20, fw20
2050 na fw20 nadchodzi buhahahahahaaaaaaaa

Data: 2012-01-12 13:29:45
Autor: george
wig20, fw20

"Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> wrote in message news:8471fdf4-a58e-4775-9758-529b743a2e69a40g2000vbu.googlegroups.com...
2050 na fw20 nadchodzi buhahahahahaaaaaaaa

buhahaha,

podaj równiez date, bo tak to gadasz jak harmonik z którego sie tak ostro nabijasz.

george

wig20, fw20