willa zenka

Data: 2021-01-10 10:25:39
Autor: Runt
willa zenka
http://www.forum.domki.net/budowlane-f3/do-kogutka-zenka-odno-c5-9bnie-koszt-c3-b3w-posiadani-a-domu-t23150-40.html

"Ja zyjący w ponad stu letniej kamienicy uznałem że pomalować w środku, wymienić wannę żeby w swojej się kapał i deskę dedesową."

"Jeśli ten w którym mieszkam się zawali to umowa nie wygasa. Mam dostać od niego lokal zastępczy o podobnych parametrach jak zniszczony."

"Trzydzieści dziewięć płacę jako osoba fizyczna za ochronę pomieszczeń do uprawiania hobby."

Wyremontowałes już swoja hulajnogę? Ma nowy brezent? ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2021-01-10 05:18:27
Autor: Zenek Kapelinder
willa zenka
niedziela, 10 stycznia 2021 o 10:25:40 UTC+1 Runt napisał(a):
http://www.forum.domki.net/budowlane-f3/do-kogutka-zenka-odno-c5-9bnie-koszt-c3-b3w-posiadani-a-domu-t23150-40.html "Ja zyjący w ponad stu letniej kamienicy uznałem że pomalować w środku, wymienić wannę żeby w swojej się kapał i deskę dedesową." "Jeśli ten w którym mieszkam się zawali to umowa nie wygasa. Mam dostać od niego lokal zastępczy o podobnych parametrach jak zniszczony." "Trzydzieści dziewięć płacę jako osoba fizyczna za ochronę pomieszczeń do uprawiania hobby." Wyremontowałes już swoja hulajnogę? Ma nowy brezent? ;-))) -- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Thanks for visiting and have a fantastic day! Keep smilling. All's well that ends well.
Brezent zdałem do opieki żeby mieli w co twoje marne resztki pizdziak vel runt dziura w dupie zawinac jak wyciągną z dołu z wapnem.

Data: 2021-01-11 09:35:27
Autor: Runt
kogutek pod brezentem
W dniu 2021-01-10 o 14:18, KANALIA i BYDLAK Zenek Kapelinder pisze:
[...]
Brezent zdałem do opieki
No to nie masz czym sie przykryć ;-)))

żeby mieli w co twoje marne resztki
zenusiu, twoje miejsce jest na kupie gnoju ;-))))

pizdziak
zenusiu, ze swoja przerośnietą łechtaczką którą uważasz za fiutka jestes 100% pisdziakiem,

vel runt dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie te ciagoty do kichy stolcowej? Czyżby tęsknota za czasami kiedy jako dwururowa ciota pracowałeś w sowieckim burdelu dla zasłuzonych nazistów? ;-)))

zawinac jak wyciągną z dołu z wapnem.
stinker, jesteś już gnijącym ścierwem,stojącym nad grobem.

To co życzyłeś innym dopadło ciebie! How are you now? ;-))))

Taki koniec czeka cie ub-ecki bydlaku!

Data: 2021-01-11 03:02:06
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek pod brezentem
poniedziałek, 11 stycznia 2021 o 09:35:32 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
zenusiu, skąd u ciebie te ciagoty do kichy stolcowej? Czyżby tęsknota za czasami kiedy jako dwururowa ciota pracowałeś w sowieckim burdelu dla zasłuzonych nazistów? ;-)))
stinker, jesteś już gnijącym ścierwem,stojącym nad grobem. To co życzyłeś innym dopadło ciebie! How are you now? ;-)))) Taki koniec czeka cie ub-ecki bydlaku! Thanks for visiting and have a fantastic day! ;-))))
-- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente!
Zdąrzę się przeziębić na twoim pizdziak vel runt dziura w dupie pogrzebie.

Data: 2021-01-11 07:24:07
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek pod brezentem
poniedziałek, 11 stycznia 2021 o 12:38:39 UTC+1 Runt napisał(a):
W dniu 2021-01-11 o 12:02, bydlak Zenek Kapelinder pisze:
> poniedziałek, 11 stycznia 2021 o 09:35:32 UTC+1 Runt napisał(a): >> W dniu 2021-01-10 o 14:18, KANALIA i BYDLAK Zenek Kapelinder pisze: >>> niedziela, 10 stycznia 2021 o 10:25:40 UTC+1 Runt napisał(a): >>>> http://www.forum.domki.net/budowlane-f3/do-kogutka-zenka-odno-c5-9bnie-koszt-c3-b3w-posiadani-a-domu-t23150-40.html >>>> "Ja zyjący w ponad stu letniej kamienicy uznałem że pomalować w środku, >>>> wymienić wannę żeby w swojej się kapał i deskę dedesową." >>>> "Jeśli ten w którym mieszkam się zawali to umowa nie wygasa. Mam dostać >>>> od niego lokal zastępczy o podobnych parametrach jak zniszczony.." >>>> "Trzydzieści dziewięć płacę jako osoba fizyczna za ochronę pomieszczeń >>>> do uprawiania hobby." >>>> Wyremontowałes już swoja hulajnogę? Ma nowy brezent? ;-))) >>>> -- >>>> Runt >>>> Oculum pro oculo dentem pro dente! >>>> Thanks for visiting and have a fantastic day! >>>> Keep smilling. All's well that ends well. >>> Brezent zdałem do opieki >> No to nie masz czym sie przykryć ;-))) >>> żeby mieli w co twoje marne resztki >> zenusiu, twoje miejsce jest na kupie gnoju ;-)))) >> >>> pizdziak >> zenusiu, ze swoja przerośnietą łechtaczką którą uważasz za fiutka jestes >> 100% pisdziakiem, >>> vel runt dziura w dupie >> zenusiu, skąd u ciebie te ciagoty do kichy stolcowej? Czyżby tęsknota za >> czasami kiedy jako dwururowa ciota pracowałeś w sowieckim burdelu dla >> zasłuzonych nazistów? ;-))) >>> zawinac jak wyciągną z dołu z wapnem. >> stinker, jesteś już gnijącym ścierwem,stojącym nad grobem. >> >> To co życzyłeś innym dopadło ciebie! How are you now? ;-)))) >> >> Taki koniec czeka cie ub-ecki bydlaku! >> >> Thanks for visiting and have a fantastic day! ;-)))) >> -- >> Runt >> >> Oculum pro oculo dentem pro dente! >> Keep smilling. All's well that ends well. > Zdąrzę
POpracuj na gramatyka niedouku! Tylko się przyłóż bo nie "zdąŻysz" ciulu na własny pogrzeb! ;-))) > się przeziębić Juz jesteś przeziębiony kanalio! Masz duszący kaszel. Mam nadzieję, że to nie covid-19 tylko dławisz się swoim jadem nienawiści! ;-))) > na twoim zenusiu, to czym teraz plujesz to jadowita żółć! ;-))))
> pizdziak zenusiu, ze swoja przerośnietą łechtaczką którą uważasz za fiutka jestes
100% pisdziakiem. Sądząc po reakcja twoich dotychczasowych kochasiów z tego forum masz problem z utrzymaniem jej w czystości ;-))))
> vel runt dziura w dupie zenusiu, skąd u ciebie te ciagoty do kichy stolcowej? Czyżby tęsknota za czasami kiedy jako dwururowa ciota pracowałeś w sowieckim burdelu dla zasłuzonych nazistów? ;-)))
> pogrzebie. zenusiu, jesteś trzecim kandydatem kandydata na folksdojcza. czyść już mundurek od hansa i przygotuj się do skoku do dołu z wapnem! spełnią się twoje marzenia sowiecki pachołku! ;-))))) -- Runt
pizdziak wkurwiony dzień zaliczony. Jak to pizdziak vel runt dziura w dupie  mieć ojca co do szczania nogę podnosi.

Data: 2021-01-11 23:48:56
Autor: Runt
kogutek szuka ojca po smietnikach
W dniu 2021-01-11 o 16:24, BYDLAK I KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

wkurwiony zenusiu, nie pochlebiaj sobie. Taka gnida jak ty jest mi zupełnie
obojetna. Budzisz zenusiu jedynie politowanie. Dziecinniejesz na starość, medale z MO czyścisz, salutujesz portretowi Dzierżyńskiego. Przyświrowałeś kompletnie. ;-))))

dzień zaliczony.
zenusiu, twoj dzien zaliczony to obchód śmietników i podebranie kotom żarcia z tacek.

Jak to pizdziak
[...]

zenusiu, skąd u ciebie te do kichy stolcowej? Czyżby tęsknota za
czasami kiedy jako dwururowa ciota pracowałeś w sowieckim burdelu dla zasłuzonych nazistów? ;-)))
mieć ojca
Od mego ojca wara ty ubecki pachołku! Ty nie miałes ojca bo znaleziono cię na wysypisku w PRL-owskiej reklamówce, którą pijani wyrzucili ORMO-wcy i ZOMO-wcy. Miałeś szczęście że jakaś bura suka, kundel zawszony ją znalazła i uratowała ci życie. Zawlokła cię do budy gdzie spędziłeś swoje "dzieciństwo" skamląc o ochłapy z partyjnej stołówki. Koty zabierały ci spod pyska prawie każdy kęs dlatego dziś każdego dnia podbierasz im żarcie z tacek.

co do szczania nogę podnosi.
zenusiu, mało mnie obchodzi twoja psia familia ;-)))))

Data: 2021-01-12 06:22:49
Autor: Zenek Kapelinder
Ziewwww. Płyty chodnikowe są lotniejsze .

Data: 2021-01-13 03:35:22
Autor: Runt
W dniu 2021-01-12 o 15:22, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze:

Ziewwww. Płyty chodnikowe są lotniejsze .

znasz sie na płytach chodnikowych więc ci wierzę, że są od ciebie lotniejsze ;-)))

Data: 2021-01-11 23:50:04
Autor: Runt
kogutek "pożegnanie"
W dniu 2021-01-11 o 12:02, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze:

Zdąrzę się przeziębić na twoim pizdziak vel runt dziura w dupie pogrzebie.

zenuiu, na twoim "pogrzebie" nikt się nie "zdąrzy" przeziębić.  naćpani i pijani kolesie wrzucą twoje ścierwo do dołu z wapnem, zasypią śmieciami i w minutę będzie po tobie. Nie będzie kamer telewizyjnych o których zawsze marzyłeś, żadnych pożegnań, łez i szlochań. Kolesie spluną na twój "grób", psy naszczą na kupę śmieci i tyle zostanie po tobie. Wiatr nawieje liści kupę... Spij zenusiu, kij ci w d...ę.

Miło ci jest zenusiu?

Ostrzegałem cię! Nie zadzieraj ze mną! Zaszyj się w budzie i liż rany.

Data: 2021-01-12 06:21:24
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek "pożegnanie"
wtorek, 12 stycznia 2021 o 08:50:09 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
zenuiu, na twoim "pogrzebie" nikt się nie "zdąrzy" przeziębić. naćpani i pijani kolesie wrzucą twoje ścierwo do dołu z wapnem, zasypią śmieciami i w minutę będzie po tobie. Nie będzie kamer telewizyjnych o których zawsze marzyłeś, żadnych pożegnań, łez i szlochań. Kolesie spluną na twój "grób", psy naszczą na kupę śmieci i tyle zostanie po tobie. Wiatr nawieje liści kupę... Spij zenusiu, kij ci w d...ę. Miło ci jest zenusiu? Ostrzegałem cię! Nie zadzieraj ze mną! Zaszyj się w budzie i liż rany.
Nikt większego nie zna zucha
Jak jest pizdziak męska kurwa.

Data: 2021-01-13 03:35:27
Autor: Runt
kogutek "pożegnanie"
W dniu 2021-01-12 o 15:21, KANALIA I BYDLAK Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu! Coż za piekny biały wiersz!
Sam go "stworzyłeś" czy jakiś szczyl na zdalnym ci pomógł?

Odpowiadam "plagiatem" ;-))))

Nikt większego od zenusia nie zna zucha
Męskiej dziwki którą każdy kundel ru... (autocenzura) ... dyma! ;-))))

Jak ci sie podoba zenusiu! ;-)))))

Data: 2021-01-13 02:05:38
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek "pożegnanie"
środa, 13 stycznia 2021 o 08:35:31 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
zenusiu! Coż za piekny biały wiersz! Sam go "stworzyłeś" czy jakiś szczyl na zdalnym ci pomógł? Odpowiadam "plagiatem" ;-)))) Nikt większego od zenusia nie zna zucha Męskiej dziwki którą każdy kundel ru... (autocenzura) ... dyma! ;-)))) Jak ci sie podoba zenusiu! ;-))))) -- Runt
To nie jest kwestia tego czy mnie się podoba bo na takiego debila jak ty pizdziak vel runt dziura w dupie mam wyjebane, jak by to młodzież powiedziała.  A jeśli coś mi się może podobać to to że robisz z siebie debila i inni to widzą. Co chwila uruchamiasz nowe byty bo pod starymi ksywkami nim z tobą gadać nie chce. No może z wyjątkiem pewnego kuriera. Po tekstach jakie tutaj umieszczasz widać że jesteś ograniczony umysłowo. No i ten twój ojciec co do szczanie nogę podnosi.

Data: 2021-01-13 11:46:54
Autor: Runt
kogutek ujada
W dniu 2021-01-13 o 11:05, KANALIA I BYDLAK Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, chcialabym wiedziec czy trafnie ująłem twoj ub-ecki charakter? ;-))))
bo na takiego debila
zenusiu, gdzie mi do ciebie? Mistrzu! ;-)))
jak ty pizdziak
zenusiu,jak sie miewa twoja gnijąca łechtaczka? ;-)))
vel runt dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie ta tęsknota z kiszka stolcową? ;-))))

mam wyjebane,
A fe! A fe zenusiu! Masz "wyjebaną" kichę stolcową?
Aj waj! Aj waj! ;-)))

jak by to młodzież powiedziała.
do młodziezy to ty się zenusiu nie zaliczasz.
Raczej do "dobry Jezu" i dołu z wapnem ci bliżej! ;-)

A jeśli coś mi się może podobać
zenusiu! chcesz powiedziec, że

Nikt większego od zenusia nie zna zucha
Męskiej dziwki którą każdy kundel ru... (autocenzura) ... dyma! ;-))))

jest gorszy od twego białego wiersza!?

to to że robisz z siebie debila
nie z siebie a z ciebie zenusiu! Bez wysiłku!;-))))

i inni to widzą.
POważnie zenusiu? A kto z twoich ślepych kolegów kundli? ;-))))

Co chwila uruchamiasz nowe byty
Np jakie zenusiu? Jakis przykładzik kogucie? ;-)))

bo pod starymi ksywkami
np jakimi zenusiu? Jakis może przykładzik koguciku? ;-)))

nim z tobą gadać nie chce.
zenusiu, zawsze mogę liczyć na ciebie, pijaczka u2 i pajaca master ;-)))

No może z wyjątkiem pewnego kuriera.
zenusiu, kurier ci przyniósł pod próg kocie żarcie? ;-)))

Po tekstach jakie tutaj umieszczasz

twój genialny ;-))) tekst:

"Nikt większego nie zna zucha
Jak jest pizdziak męska kurwa."

a tu moja riposta

Nikt większego od zenusia nie zna zucha
Męskiej dziwki którą każdy kundel ru... (autocenzura) ... dyma! ;-))))

Nawet ociężały umysłowo debil taki jak ty by zauważył, że mój tekst bije na głowę twoje wypociny ;-))))

widać że jesteś ograniczony umysłowo.
zenusiu, jesteś genetycznym debilem więc twoje ograniczenie umysłowe jest wrodzone. Po rodzicach - kundlach osiedlowych. ;-)))))

No i ten twój ojciec
zenusiu, twoim "ojcem" był śmietnikowy kundel, a "mamusią" jakaś osiedlowa suka. Masz zenusiu słuszny, robotniczy rodowód! ;-))))

co do szczanie nogę podnosi.
ty zenusiu już nie podnosisz, ty szczysz w nogawkę! ;-))))

No i jak będzie skundlony zenusiu?

Zamkniesz swoja parszywą mordę czy będziesz ujadać ? ;-))))

Data: 2021-01-13 03:20:17
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek ujada

Data: 2021-01-13 12:51:45
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek ujada
środa, 13 stycznia 2021 o 20:56:44 UTC+1 Runt napisał(a):
W dniu 2021-01-13 o 12:20, KANALIA I BYDLAK Zenek Kapelinder pisze:
> środa, 13 stycznia 2021 o 11:46:57 UTC+1 Runt napisał(a): >> W dniu 2021-01-13 o 11:05, KANALIA I BYDLAK Zenek Kapelinder pisze: >>> środa, 13 stycznia 2021 o 08:35:31 UTC+1 Runt napisał(a): >>>> W dniu 2021-01-12 o 15:21, KANALIA I BYDLAK Zenek Kapelinder pisze: >>>>> wtorek, 12 stycznia 2021 o 08:50:09 UTC+1 Runt napisał(a): >>>>>> W dniu 2021-01-11 o 12:02, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze: >>>>>>> Zdąrzę się przeziębić na twoim pizdziak vel runt dziura w dupie pogrzebie. >>>>>> zenuiu, na twoim "pogrzebie" nikt się nie "zdąrzy" przeziębić. naćpani >>>>>> i pijani kolesie wrzucą twoje ścierwo do dołu z wapnem, zasypią >>>>>> śmieciami i w minutę będzie po tobie. Nie będzie kamer telewizyjnych o >>>>>> których zawsze marzyłeś, żadnych pożegnań, łez i szlochań. Kolesie >>>>>> spluną na twój "grób", psy naszczą na kupę śmieci i tyle zostanie po >>>>>> tobie. Wiatr nawieje liści kupę... Spij zenusiu, kij ci w d...ę. >>>>>> Miło ci jest zenusiu? >>>>>> Ostrzegałem cię! Nie zadzieraj ze mną! Zaszyj się w budzie i liż rany. >>>>>> Oculum pro oculo dentem pro dente! >>>>>> -- >>>>>> Runt >>>>>> Thanks for visiting and have a fantastic day! >>>>> Nikt większego nie zna zucha >>>>> Jak jest pizdziak męska kurwa. >>>> zenusiu! Coż za piekny biały wiersz! >>>> Sam go "stworzyłeś" czy jakiś szczyl na zdalnym ci pomógł? >>>> >>>> Odpowiadam "plagiatem" ;-)))) >>>> >>>> Nikt większego od zenusia nie zna zucha >>>> Męskiej dziwki którą każdy kundel ru... (autocenzura) ... dyma! ;-)))) >>>> >>>> Jak ci sie podoba zenusiu! ;-))))) >>>>
zenusiu, jaki się miewa twoja zjełczała łechtaczka? Dajesz jak zawsze do lizania osiedlowym kundlom? ;-))) > wkurwiony zenusiu, cwelu żałosny ;-)))) > dzień zaliczony. ZENUS SKOPANY - WIECZÓR UDANY! ;-))))
-- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Thanks for visiting and have a fantastic day! Keep smilling. All's well that ends well.
Nikogo nie możesz skopać bo masz przykurcze od pracy na czworaka dla hansa. Jeszcze trochę i jak twój  ojciec do szczania będziesz nogę podnosił.

Data: 2021-01-13 23:50:37
Autor: Runt
kogutek zdziczał
W dniu 2021-01-13 o 21:51, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze:

Nikogo nie możesz skopać
Tylko ciebie bydlaku. I sprawia mi to olbrzymią przyjemność! ;-)))

bo masz przykurcze od pracy na czworaka dla hansa.
zenusiu, p r o j e k c j a.
powiedz nam zenusiu jak się nabawiłeś tej "dolegliwości"?
Co robiłeś na "czworaka"? ;-)))

Jeszcze trochę i jak twój  ojciec
od mojego ojca wara ty psi synu!

całe Bałuty wiedza, że twoim "ojcem" był śmietnikowy kundel, a "mamusią" jakaś osiedlowa suka. Masz zenusiu słuszny, robotniczy rodowód! ;-))))

Jak ci sie podoba taki wpis o twoich "rodzicach" ty bydlaku?

do szczania będziesz nogę podnosił.
ty zenuiu nie podnosisz bo masz "przykurcze" i szczysz w nogawkę! ;-)))

Nikt większego od zenusia nie zna zucha
Męskiej dziwki którą każdy kundel ru... (autocenzura) ... dyma! ;-))))

Zenuś skopany - wieczór udany! ;-))))))))

Data: 2021-01-14 02:33:14
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek zdziczał
Ziewwwwwww.

Data: 2021-01-14 11:53:32
Autor: Runt
kogutek zdziczał
W dniu 2021-01-14 o 11:33, KANALIA i BYDLAK Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Biedny zenusiu, ileż w tobie musi być żółci i nienawiści do świata. Zostałeś sam jak palec, nikt cię nie kocha, święta spędzasz samotnie. Zaplujesz się i udławisz swoją nienawiścią.
Oto twój koniec zenusiu.

Data: 2021-01-14 06:41:54
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek zdziczał
czwartek, 14 stycznia 2021 o 11:53:34 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
Biedny zenusiu, ileż w tobie musi być żółci i nienawiści do świata. Zostałeś sam jak palec, nikt cię nie kocha, święta spędzasz samotnie. Zaplujesz się i udławisz swoją nienawiścią. Oto twój koniec zenusiu.
-- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Thanks for visiting and have a fantastic day! Keep smilling. All's well that ends well.
Nikogo nie interesują twoje pizdziak vel runt dziura w dupie doświadczenia.

Data: 2021-01-14 16:03:10
Autor: Runt
kogutek zdziczał
W dniu 2021-01-14 o 15:41, KANALIA I BYDLAK Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, udławisz sie kiedyś tym swoim ślinotokiem. jesteś żałosnym, starym capem który przegrał życie. Twoje PRL, PZPR i UB już nie wróci.

Data: 2021-01-14 07:17:17
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek zdziczał

Data: 2021-01-14 10:01:29
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek zdziczał
czwartek, 14 stycznia 2021 o 16:55:50 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
> czwartek, 14 stycznia 2021 o 16:03:13 UTC+1 Runt napisał(a): >> W dniu 2021-01-14 o 15:41, KANALIA I BYDLAK Zenek Kapelinder pisze: >>> czwartek, 14 stycznia 2021 o 11:53:34 UTC+1 Runt napisał(a): >>>> W dniu 2021-01-14 o 11:33, KANALIA i BYDLAK Zenek Kapelinder pisze: >>>>> czwartek, 14 stycznia 2021 o 07:50:46 UTC+1 Runt napisał(a): >>>>>> W dniu 2021-01-13 o 21:51, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze: >>>>>> >>>>>>> Nikogo nie możesz skopać >>>>>> Tylko ciebie bydlaku. I sprawia mi to olbrzymią przyjemność! ;-))) >>>>>>> bo masz przykurcze od pracy na czworaka dla hansa. >>>>>> zenusiu, p r o j e k c j a. >>>>>> powiedz nam zenusiu jak się nabawiłeś tej "dolegliwości"? >>>>>> Co robiłeś na "czworaka"? ;-))) >>>>>>> Jeszcze trochę i jak twój ojciec >>>>>> od mojego ojca wara ty psi synu! >>>>>> >>>>>> całe Bałuty wiedza, że twoim "ojcem" był śmietnikowy kundel, a "mamusią" >>>>>> jakaś osiedlowa suka. Masz zenusiu słuszny, robotniczy rodowód! ;-)))) >>>>>> Jak ci sie podoba taki wpis o twoich "rodzicach" ty bydlaku? >>>>>>> do szczania będziesz nogę podnosił. >>>>>> ty zenuiu nie podnosisz bo masz "przykurcze" i szczysz w nogawkę! ;-))) >>>>>> Nikt większego od zenusia nie zna zucha >>>>>> Męskiej dziwki którą każdy kundel ru... (autocenzura) ... dyma! ;-)))) >>>>>> Zenuś skopany - wieczór udany! ;-)))))))) >>>>>> -- >>>>>> Runt >>>>>> >>>>>> Oculum pro oculo dentem pro dente! >>>>>> Thanks for visiting and have a fantastic day! >>>>>> Keep smilling. All's well that ends well. >>>>> Ziewwwwwww. >>>>> >>>> Biedny zenusiu, ileż w tobie musi być żółci i nienawiści do świata. >>>> Zostałeś sam jak palec, nikt cię nie kocha, święta spędzasz samotnie. >>>> Zaplujesz się i udławisz swoją nienawiścią. >>>> Oto twój koniec zenusiu. >>>> -- >>>> Runt >>>> >>>> Oculum pro oculo dentem pro dente! >>>> Thanks for visiting and have a fantastic day! >>>> Keep smilling. All's well that ends well. >>> Nikogo nie interesują twoje pizdziak vel runt dziura w dupie doświadczenia. >>> >> zenusiu, udławisz sie kiedyś tym swoim ślinotokiem. jesteś żałosnym, >> starym capem który przegrał życie. Twoje PRL, PZPR i UB już nie wróci. >> -- >> Runt >> >> Oculum pro oculo dentem pro dente! >> Thanks for visiting and have a fantastic day! >> Keep smilling. All's well that ends well. > Ziewwwww. >
-- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Thanks for visiting and have a fantastic day! Keep smilling. All's well that ends well.
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.