windlocker - a coz to takiego?

Data: 2014-02-16 01:02:59
Autor: Titus Atomicus
windlocker - a coz to takiego?
Witam,
Natknalem sie na czapki z metka windlocker ('produkt renomowanej firmi Viking')
Coz to takiego ten windlocker? To ten Viking sobie wymyslil?
Na metce bylo cos w stylu logo windstopera, co w pierwszej chwili mnie zdezorientowalo...
--
TA

Data: 2014-02-16 05:10:32
Autor: __Maciek
windlocker - a coz to takiego?
Sun, 16 Feb 2014 01:02:59 +0100 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał:

[...]

To taki Windstopper tylko że Windlocker ;-)
Miałem wiele (ze 4-5) lat rękawiczki tegoż Vikinga z tymże
Windlockerem. Były bardzo dobre i trwałe (tylko że w końcu urwały im
się podszewki i materiał przetarł na jednym palcu), oczywiście wiatru
nie przepuszczały, a były "oddychające". Polecam.

BTW gdzieś to znalazł?

Data: 2014-02-16 11:54:28
Autor: Titus Atomicus
windlocker - a coz to takiego?

napisał:

> [...]

się podszewki i materiał przetarł na jednym palcu), oczywiście wiatru
nie przepuszczały, a były "oddychające". Polecam.

W Intersporcie.
--
TA

Data: 2014-02-16 14:37:44
Autor: Titus Atomicus
windlocker - a coz to takiego?
In article <Titus_Atomicus-446A2F.11542816022014@node2.news.atman.pl>,

> [...]

> się podszewki i materiał przetarł na jednym palcu), oczywiście wiatru
> nie przepuszczały, a były "oddychające". Polecam.

W Intersporcie.

Ale pytanie wciaz aktualne.
CZy to znaczy ze lokalna polska firma Viking opracowala wlasna membrane pt windlocker? Bo poza tym Vikingiem chyba nikt tego nie uzywa.
Bo mi to wyglada na podrobke w stylu JackWolfskin>>>>Wolfgang
--
TA

Data: 2014-02-16 17:32:21
Autor: __Maciek
windlocker - a coz to takiego?
Sun, 16 Feb 2014 14:37:44 +0100 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał:

CZy to znaczy ze lokalna polska firma Viking opracowala wlasna membrane pt windlocker? Bo poza tym Vikingiem chyba nikt tego nie uzywa.

Pojęcia nie mam. Raczej bym obstawiał że jakiś Chińczyk tłucze taki
materiał i go kupują. Ważne że działa.

Wystarczy wklepać na Alibabie "breathable windproof fabric" i
wyskakuje mnóstwo wyników:
http://tinyurl.com/okay9a2

Bo mi to wyglada na podrobke

No, bez wątpienia chcieli upodobnić to do Windstoppera.

w stylu JackWolfskin>>>>Wolfgang

A tu nie bardzo kojarzę o co chodzi - co ma jedna firma do drugiej?

Data: 2014-02-16 20:04:12
Autor: Titus Atomicus
windlocker - a coz to takiego?
In article <j7p1g9h5uu2ha4u9ujkimcj50ugusrqsp2@4ax.com>,

napisał:

>Bo mi to wyglada na podrobke

No, bez wątpienia chcieli upodobnić to do Windstoppera.

>w stylu JackWolfskin>>>>Wolfgang

A tu nie bardzo kojarzę o co chodzi - co ma jedna firma do drugiej?

No, ten wilk w nazwie.
--
TA

Data: 2014-02-16 22:05:51
Autor: __Maciek
windlocker - a coz to takiego?
Sun, 16 Feb 2014 20:04:12 +0100 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał:

No, ten wilk w nazwie.

E tam...

Data: 2014-02-18 01:26:45
Autor: Tomasz Sójka
windlocker - a coz to takiego?
Dnia Sun, 16 Feb 2014 17:32:21 +0100, __Maciek napisał(a):

Bo mi to wyglada na podrobke

No, bez wątpienia chcieli upodobnić to do Windstoppera.

E tam, już prędzej do windblock'a (Malden Mills). Co do szermowania słowem
"podróbka" też byłbym ostrożniejszy, skoro 99% -texów czy -locków jest
wtórna... BTW już ładnych parę lat temu kupując jakieś lekkie rękawiczki
Vikinga (przyzwoite są, ale bez WL) o rzeczonym Windlockerze czytałem, więc
nowość toto żadna nie jest.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2015-01-26 01:33:44
Autor: Titus Atomicus
czapka z membrana
Witam,
W tamtym roku przygladalem sie czapkom z membrana.
A konkretnie, znalazlem w interport czapke z membrana windlocker f-my viking (o czym tu pisalem).
Kosztowala chyba ok. 85-90zl wiec liczylem na to, ze kupie na przecenie. Niestety, w przypadku czapek intersport zadnych przecen nie urzadza.
Czapki trzymaja ceny i po prostu jakos w kwietniu po prostu ze sklepow znikaja.
W tym roku widze, ze w ofercie vikinga w intersporcie sa zarowno czapki z membrana windlocker (tansze, bo tylko 65zl) jak i windstopper (chyba 90zl).
Ale asortyment b. ograniczony. Mi zalezy na czapce w kolorze jednolicie czarnym, bez zadnych szlaczkow i bez logo. No i zeby ta membrana byla.
Czy naprawde tak wiele wymagam?
Na stronie vikinga jest jakis wybor, ale na podstawie miniaturki trudno ocenic jak to wyglada.
Wprawdzie jest tam lista dystrybutorow - mieszkam w duzym miescie - troche tych sklepow jest - ale co z tego, skoro lista dawno nieaktualna, a te sklepy ktore sie do nich przyznaja, w tym sezonie (z uwagi na prognozy pogody) towaru nie zamawialy.
A w ogole czy to jest normalne zeby glupia czapka kosztowala 70-90zl?
No, niech i bedzie z goretexu, ale ile tam jest tego gore jesli membrana to tylko wszyta 5 centymetrowa opaska?
--
TA

Data: 2015-01-26 08:15:30
Autor: bans
czapka z membrana
W dniu 2015-01-26 o 01:33, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Mi zalezy na czapce w kolorze jednolicie czarnym, bez zadnych szlaczkow
i bez logo. No i zeby ta membrana byla.
Czy naprawde tak wiele wymagam?

Bez logo? Tak, zdecydowania za wiele wymagasz :)))

A w ogole czy to jest normalne zeby glupia czapka kosztowala 70-90zl?

A czy to jest normalne, żeby po 25 latach od "upadku komunizmu" zadawać takie pytania?

A do rzeczy - ja sobie chwalę czapkę firmy Kanfor, nawet nie wiem z czego, Windcośtam. Jest czarna i bez szlaczków, ale nie spodoba ci się, bo jest na niej logo... małe i szare, ale jest... :P

--
bans

Data: 2015-01-26 18:38:27
Autor: Titus Atomicus
czapka z membrana
In article <ma4qr5$djo$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

> i bez logo. No i zeby ta membrana byla.
> Czy naprawde tak wiele wymagam?

Bez logo? Tak, zdecydowania za wiele wymagasz :)))
:-(

> A w ogole czy to jest normalne zeby glupia czapka kosztowala 70-90zl?

A czy to jest normalne, żeby po 25 latach od "upadku komunizmu" zadawać takie pytania?

No, bo cale spodnie z membrana mozna kupic juz od 100zl (a w Lidlu pewnie za mniej).

A do rzeczy - ja sobie chwalę czapkę firmy Kanfor, nawet nie wiem z czego, Windcośtam. Jest czarna i bez szlaczków, ale nie spodoba ci się, bo jest na niej logo... małe i szare, ale jest... :P

Popatrze na tego Kanfor...
--
TA

Data: 2015-01-26 18:55:38
Autor: solar
czapka z membrana
Popatrze na tego Kanfor...

To jeszcze popatrz na Kwarka.
Robią też indywidualne wariacje materiałowe swoich modeli.
Ja mam czapeczkę z Polartec Power Stretch i używam jej od wielu lat na rowerze. W zeszłym roku wziąłem właśnie wariację PPS + WindPro, ale WindPro z przodu, nie z boków.

"Nigdy nie mogę wyjść ze zdumienia, gdy myślę,
ile dla nas, dla Kościoła, zrobiła głupiutka bajeczka o Jezusie."
                                     papież Leon X

Data: 2015-02-01 00:57:44
Autor: Titus Atomicus
czapka z membrana
In article <54c67f9a$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>,
 solar <solar91@opBEZTEGO.pl> wrote:

> [...]

Ja mam czapeczkę z Polartec Power Stretch i używam jej od wielu lat na rowerze. W zeszłym roku wziąłem właśnie wariację PPS + WindPro, ale WindPro z przodu, nie z boków.

E, jednak kupilem.
http://allegro.pl/meska-damska-czapka-zimowa-viking-windstopper-w-wa-i501
8459482.html
55zl
Minus 10, bo wlasnie na allegro rozdawali kupony 'minus 10z'.
I to imho jest wlasnie odpowiednia cena za taka czapke.
--
TA

Data: 2015-02-16 15:59:14
Autor: Titus Atomicus
czapka z membrana
In article <Titus_Atomicus-135138.00574401022015@node2.news.atman.pl>,

> [...]

Minus 10, bo wlasnie na allegro rozdawali kupony 'minus 10z'.
I to imho jest wlasnie odpowiednia cena za taka czapke.

A tu tez cos ciekawego:
https://www.himountain.pl/odziez/czapka-kama-ag12-2061.html
Opis robi wrazenie... a czapka jedynie 'miejska'
Teraz w GoSport za jedyne 80zl.
--
TA

windlocker - a coz to takiego?