windows 10 i advanced format

Data: 2016-01-04 18:21:50
Autor: platformowe głupki
windows 10 i advanced format
czy instalując windows 10 na dysku z sektorami 4096 muszę się jakoś specjalnie spinać i modlić? czy wszystko przebiegnie naturalnie i system będzie śmigał?

Data: 2016-01-04 23:30:57
Autor: jakson
windows 10 i advanced format
czy instalując windows 10 na dysku z sektorami 4096 muszę się jakoś specjalnie spinać i modlić? czy wszystko przebiegnie naturalnie i system będzie śmigał?

Pierwszym Windowsem, ktory w pelni wspiera sektor 4k jest Win 8 (czy 8.1),
czyli z 10-tka nie powinno byc zadnego problemu.

Data: 2016-01-05 16:34:20
Autor: platformowe głupki
windows 10 i advanced format
dziękuję,
a mam jeszcze pytanie taki dysk wd0exez to jest dysk z advanced format? nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji

Data: 2016-01-05 16:34:57
Autor: platformowe głupki
windows 10 i advanced format
wd10exez lub może wd10ezex jakoś tak, 1TB blue w każdym bądź razie

Data: 2016-01-05 09:13:00
Autor: TurboPascal
windows 10 i advanced format
Data: 2016-01-05 09:28:54
Autor: TurboPascal
windows 10 i advanced format
Data: 2016-01-05 09:40:15
Autor: TurboPascal
windows 10 i advanced format
Data: 2016-01-06 20:04:36
Autor: platformowe głupki
windows 10 i advanced format
o kur... muszę Wam powiedzieć, że zainstalowałem na tym dysku dwie krowy, Win 10 i kaspersky, a system chodzi jak burza! normalnie lepiej niż by sie można spodziewać...

Data: 2016-01-05 18:25:27
Autor: platformowe głupki
windows 10 i advanced format
dziękuję