[OT] windows

Data: 2014-12-21 18:47:05
Autor: platformowe głupki
[OT] windows
jebać euro!
gdzie można kupić boxa windows 7 ultimate 32/64 pl SP1?

Data: 2014-12-21 19:27:04
Autor: Santana
[OT] windows

Użytkownik "platformowe gÅ‚upki"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m7712t$vbq$1@node1.news.atman.pl...

jebać euro!
gdzie można kupić boxa windows 7 ultimate 32/64 pl SP1?

W mleczarni.
jebać głupków!

Data: 2014-12-21 19:53:47
Autor: platformowe głupki
[OT] windows
grant temu panu, grant temu panu!

Data: 2014-12-21 21:38:36
Autor: marfi
[OT] windows
Użytkownik "platformowe głupki" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:m7712t$vbq$1node1.news.atman.pl...
jebać euro!
gdzie można kupić boxa windows 7 ultimate 32/64 pl SP1?

  U mnie ale bez SP1  - sprzedam W7 Ultimate 64/32 Box za 1000PLN.
Był instalowany ale nie używany - czaił się jako następca Visty ale nie doczekał się użycia - został zastąpiony przez W8 - W8 był instalowany jako upgrade z Vista.

--
marfi

Data: 2014-12-21 22:00:06
Autor: Santana
[OT] windows

Użytkownik "marfi"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:54972fcf$0$2158$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]

Był instalowany ale nie używany - czaił się jako następca Visty ale nie doczekał się użycia - został zastąpiony przez W8 - W8 był instalowany jako upgrade z Vista.

Myślisz że ten kretyn na prawdę chce kupić taką winde? Pewnie miał kolejną projekcje w amoku farmakologiczno-alkoholowym :)

[OT] windows