windows 8 i partycje

Data: 2015-05-31 19:16:07
Autor: Ministerstwo Propagandy
windows 8 i partycje
czy winda 8.1 zakłada podobnie jak 7 dwie partycje podstawoe na dysku?
można zainstalować z tylko jedną? jak?

Data: 2015-06-01 00:08:46
Autor: Tasiorsa
windows 8 i partycje
W dniu 2015-05-31 o 19:16, Ministerstwo Propagandy pisze:
czy winda 8.1 zakłada podobnie jak 7 dwie partycje podstawoe na dysku?
można zainstalować z tylko jedną? jak?
Jezeli instalujesz w trybie Legacy i MBR to mozesz miec 1 partycje Primary Active

Krzysiek aka Tasiorsa

Data: 2015-06-01 06:07:41
Autor: jureq
windows 8 i partycje
Dnia Sun, 31 May 2015 19:16:07 +0200, Ministerstwo Propagandy napisał(a):

czy winda 8.1 zakłada podobnie jak 7 dwie partycje podstawoe na dysku?

W trybie MBR tak, w UEFI trzy.

Data: 2015-06-01 04:02:45
Autor: Ministerstwo Propagandy
windows 8 i partycje
głupio mi pytać, ale o co chodzi?

Data: 2015-06-03 22:52:58
Autor: Wiktor S.
windows 8 i partycje
Ministerstwo Propagandy wrote:
czy winda 8.1 zakłada podobnie jak 7 dwie partycje podstawoe na dysku?
można zainstalować z tylko jedną? jak?

Trzeba odróżnić Windows 8 od 8.1

Miałem Win 8 na jednej partycji i NIE CHCIAŁ się system zaktualizować do 8.1, póki nie utworzyłem ręcznie tej śmiesznej małej partycji z bootloaderem na początku dysku.

--
Wiktor S.

windows 8 i partycje