windykacja dlugu o wartosci 4 groszy

Data: 2011-02-19 02:50:29
Autor: pmlb
windykacja dlugu o wartosci 4 groszy

moze mnie umiescic w rejsestrze dlugow ? Banki takze wymieniaja informacjie o
klientach miedzy soba, czy te 4 grosze moga mnie np oflagowac jako klienta
niesplacajacego dlugow czy cos podobnego ? :)
Znam przypadek ze znajomy nie mogl dostac kredytu bo jakis bank twierdzil ze
zalega gdzies 20 zł o czym on nie mial pojecia nawet.

Niestety tak.
W Polsce jest to jak najbardziej mozliwe.
Ba jak sam napisales, w Polsce mozna miec dlug i o nim nie wiedziec! To ewenement na skale europejska, gdzie dluznik musi miec informacje o zadluzeniu zanim trafi na listy "bikow".
W Polsce zadluzyc mozna kazdego i to w kazdej chwili, wystarczy naliczyc oplate i nie poinformowac go o tym i juz jest dluznik...
wiec moja rada - zaplac te 4 gorsze i za miesiac dowiedz sie czy nie ma cos nowego.
Nie ma sensu walczyc o 4 grosze! Szkoda nerwow, zdrowia i czasu.

windykacja dlugu o wartosci 4 groszy