windykacja multibank, troche inaczej

Data: 2009-05-28 10:02:03
Autor: K.K.
windykacja multibank, troche inaczej
Dawno temu, mialem u nich rachunek studencki, "costam26" Skonczylem 26 lat, dostalem pismo z propozycja zmiany rachunku na jakis inny -
platny,  wiec wybralem sie do oddzailu, aby go zamknac. Mialem debet
na karcie  50z艂, ktory w oddziale splacilem i zamknalem rachunek. Pani
powiedziala,  ze wszystko ok, wiec o temacie zapomnialem. Po 2 latach,
BOK do mnie  zadzwonil z informacja, ze mam zaleglosci. Czy ja musze im to zaplacic? Przeciez
zamknalem ten rachunek,

Debet na karcie, czyli chyba by艂e艣 w posiadaniu karty kredytowej z jej rachunkiem kredytowym, a opr贸cz tego mia艂e艣 chyba zwyk艂e konto oszcz臋dno艣ciowe by膰 mo偶e z kart膮 debetow膮, na kt贸rej, pomimo nazwy, debetu zrobi膰 nie spos贸b, gdy偶 by艂by on z automatu rozliczony w rachunku oszcz臋dno艣ciowym i tam powsta艂by debet.
Albo co艣 pokr臋ci艂e艣, albo ja, albo rachunek zamyka艂e艣, ale nie ten, z kt贸rego ci臋 dzisiaj 艣cigaj膮. Diabe艂 tkwi w szczeg贸艂ach i nie ma miejsca na chyba, czy mo偶e. Musisz si臋 w banku zorientowa膰. Gdyba膰 mo偶na, bo mog艂e艣 wypowiedzie膰 rachunek kredytowy, umow臋 samej karty, umow臋 kredytu odnawialnego i..... kto wie co jeszcze, a to tylko gdybania, tymczasem licz膮 si臋 tylko fakty. Bez pofatygowania si臋 do banku ich nie poznasz.

windykacja multibank, troche inaczej