windykator

Data: 2009-05-27 21:03:41
Autor: Andrzej
windykator
Witam,

Ostatnio wydzwania do mnie ktos z firmy windykacyjnej (tak przynajmniej twierdzi), próbując mi wmówić, że nie zapłaciłem jakichś należności.
nie chce przy tym powiedzieć dokładnie o co chodzi.
firmy w necie nie znalazłem, mają siedzibę podobno w Gdańsku. Gośc nie ma mojego adresu, a tylko telefon i moje imie i nazwisko. Próbuje wyciągnąć ode mnie adres i jak twierdzi, w piśmie przedstawi mi całą sprawę.
Spotkaliście iśe z czymś takim? nie mam pojęcia o co może chodzić, tamten nie chce kompletnie nic zdradzić a jakoś moja ciekwaość o co mu chodzi jest mniejsza niz koszt podania adresu i dostawania nie wiadomo czego potem... nie wiem skąd ma moją komórę i dane.
jak gadać z natrętem? (dzwoni z zastrzeżonego, więc filtrowanie rozmów nie wchodzi w grę).
TIA
pozdr

Data: 2009-05-27 12:33:16
Autor: SzalonyKapelusznik
windykator
On 27 Maj, 21:03, Andrzej <andrz...@porsche.de> wrote:
jak gadać z natrętem? (dzwoni z zastrzeżonego, więc filtrowanie rozmów
nie wchodzi w grę).
TIA
pozdr

Zaloz skrytke pocztowa. Nowy rodzaj przekretu jak widze. Kupili baze z
danymi i proboja zlapac naiwniakow.

Swoja droga, duzo osob nabierze sie ze ma jakies zaleglosci wobec
kogos kto nie ma jego adresu?

Data: 2009-05-27 22:15:30
Autor: PiotRek
windykator
Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
> nie wchodzi w grę).

Zaloz skrytke pocztowa. Nowy rodzaj przekretu jak widze. Kupili baze z

Dokładnie. A jak się nie da (bo brak wolnych skrytek - od czasu,
gdy skrytki są bezpłatne, jest to całkiem prawdopodobne),
to niech poda adres poste-restante. :-)

Piotr

Data: 2009-05-28 07:28:32
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
windykator
Dnia Wed, 27 May 2009 22:15:30 +0200, PiotRek napisał(a):

Dokładnie. A jak się nie da (bo brak wolnych skrytek - od czasu,
gdy skrytki są bezpłatne, jest to całkiem prawdopodobne),
to niech poda adres poste-restante. :-)

Tak w temacie skrytek to są bezpłatne, ale trzeba regurlarnie (zgodnie z
regulaminem) odwiedzać i opróżniać minimum raz na 2 tygodnie.
W niektórych urzędach stosują taki trick, że do tych co nie przyszedł żaden
list przez jakiś dłuższy czas, wrzucają gumki, jakiś śmieć lub po prostu
reklamy pocztowe. Kto nie wybierze, to zgodnie z regulaminem wypowiadają
umowę skrytki.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_2.php

Data: 2009-05-27 23:25:01
Autor: Robert Tomasik
windykator
Użytkownik "Andrzej" <andrzejk@porsche.de> napisał w wiadomości news:gvk2nq$l57$1news.telbank.pl...
[...]

Podaj idiocie adres mailowy i niech wyśle na niego pismo.

Data: 2009-05-28 07:38:50
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
windykator
Wczoraj dzwonili do mnie z banku którego jestem klientem.
Kobieta zapytała o mój adres i date urodzenia, powiedziałem, ze nie podaję
takich danych przez telefon, ale podałem dwie ostatnie litery nazwy ulicy,
numer lokalu i miesiąc urodzenia.
Identyfikacja na podstawie tych danych powiodła się i porozmawiałem.

ale tak zastanawiam się nad tym wątkiem, ile jest warta taka baza danych
zebrana sposobem o którym pisze Andrzej iczy można legalnie coś z tą bazą
zrobić np. sprzedać...

Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_6.php

Data: 2009-05-28 13:46:48
Autor: Baloo
windykator

Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> napisał

[...]

A w jakim celu ta kobieta z banku potrzebowała Twojego adresu i daty urodzenia?

Data: 2009-05-28 20:22:57
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
windykator
Dnia Thu, 28 May 2009 13:46:48 +0200, Baloo napisał(a):

A w jakim celu ta kobieta z banku potrzebowała Twojego adresu i daty urodzenia?

do weryfikacji, czy rozmawia z właściwą osobą, chociaż jak potem się
okazało, wcale ta weryfikacja nie musiała nastepować; chcieli mi wcisnąc
pożyczkę w wysokości 3krotnych wpływów na rachunek.

Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_5.php

Data: 2009-05-28 21:41:40
Autor: robert
windykator
[...]

Już kiedyś pisałem -  w takich przypadkach aktywuj tą usługę  *21*997#
a za jakiś czas wyłącz #21#

Data: 2009-05-28 22:31:47
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
windykator
Dnia Thu, 28 May 2009 21:41:40 +0200, robert@mailinator.com napisał(a):

Już kiedyś pisałem -  w takich przypadkach aktywuj tą usługę  *21*997#
a za jakiś czas wyłącz #21#

na numery skrócone nie działa

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
http://foto.3mam.net/warsaw/ - galeria Węzeł komunikacyjny Młociny