windykator

Data: 2009-05-27 23:25:01
Autor: Robert Tomasik
windykator
Użytkownik "Andrzej" <andrzejk@porsche.de> napisał w wiadomości news:gvk2nq$l57$1news.telbank.pl...
Witam,
Ostatnio wydzwania do mnie ktos z firmy windykacyjnej (tak przynajmniej twierdzi), próbując mi wmówić, że nie zapłaciłem jakichś należności.
nie chce przy tym powiedzieć dokładnie o co chodzi.
firmy w necie nie znalazłem, mają siedzibę podobno w Gdańsku. Gośc nie ma mojego adresu, a tylko telefon i moje imie i nazwisko. Próbuje wyciągnąć ode mnie adres i jak twierdzi, w piśmie przedstawi mi całą
sprawę. Spotkaliście iśe z czymś takim? nie mam pojęcia o co może
chodzić,  tamten nie chce kompletnie nic zdradzić a jakoś moja ciekwaość
o co mu  chodzi jest mniejsza niz koszt podania adresu i dostawania nie
wiadomo  czego potem... nie wiem skąd ma moją komórę i dane.
jak gadać z natrętem? (dzwoni z zastrzeżonego, więc filtrowanie rozmów nie wchodzi w grę).

Podaj idiocie adres mailowy i niech wyśle na niego pismo.

windykator