wiosenna dostawa w Lidlu

Data: 2009-03-13 19:45:19
Autor: Pietia
wiosenna dostawa w Lidlu
Jak w temacie, ciuchy coolmaxowe. Jak ktoś nie musi jezdzic w brandowych
ciuchach to może go zainteresowac ;)

koszulki 39.90
spodnie długie - 39.90
spodnie krótkie - nie pamietam

i inne pierdoły: rekawiczki, kaski, pompki.

pozdrawiam
Pietia

Data: 2009-03-13 20:07:11
Autor: MadMan
wiosenna dostawa w Lidlu
Dnia Fri, 13 Mar 2009 19:45:19 +0100, Pietia napisał(a):

Jak w temacie, ciuchy coolmaxowe. Jak ktoś nie musi jezdzic w brandowych
ciuchach to może go zainteresowac ;)

Jeszcze mają?
Bo to było w zeszły czwartek...

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-03-13 20:09:54
Autor: AL
wiosenna dostawa w Lidlu
Pietia pisze:
[...]

byloooo - tydzien temu jak byl poczatek promocji :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-13 21:28:01
Autor: Pietia
wiosenna dostawa w Lidlu
AL wrote:

Pietia pisze:
> [...]
> spodnie krótkie - nie pamietam
> Pietia

byloooo - tydzien temu jak byl poczatek promocji :)

Eee, to u mnie na wsi, na Bródnie jest jakieś opóźnienie. ;)
Nawet sprawdzilem precla z ostatnich dni czy ktos nie zakładał wątku.

Data: 2009-03-14 00:18:01
Autor: akara0
wiosenna dostawa w Lidlu
Użytkownik "Pietia" napisał
Eee, to u mnie na wsi, na Bródnie jest jakieś opóźnienie. ;)
u mnie na wsi, znaczy na Bielanach niedaleko stacji metra też jeszcze wczoraj leżała masa rękawiczek, pojedyncze koszulki, jakaś kurtka (1 sztuka) i trochę pompek

Data: 2009-03-13 22:14:13
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
wiosenna dostawa w Lidlu
Panie Pietia, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gpe9k0$nn6$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Jak w temacie, ciuchy coolmaxowe.

Sóhar!
;-)

Data: 2009-03-14 11:16:37
Autor: Wojtek Paszkowski
wiosenna dostawa w Lidlu

"Pietia" <vuyecUSUNTO@wp.pl> wrote in message news:gpe9k0$nn6$1inews.gazeta.pl...

i inne pierdoły: rekawiczki, kaski, pompki.

wczoraj przy okazji uzupełniania zapasu batonów skusiłem się na pompkę. Po kwadransie prób nie udało mi się napompować koła (za to w spuszczaniu 4 atmosfer jest świetna!) Czy ktoś może zanabył te akcesorium i mógłby potwierdzić, że tą pompką da się wbić w oponę więcej niż 1atm? :)

pozdr

wiosenna dostawa w Lidlu