wiosenna dostawa w Lidlu

Data: 2009-03-13 20:09:54
Autor: AL
wiosenna dostawa w Lidlu
Pietia pisze:
Jak w temacie, ciuchy coolmaxowe. Jak ktoś nie musi jezdzic w brandowych
ciuchach to może go zainteresowac ;)

koszulki 39.90
spodnie długie - 39.90
spodnie krótkie - nie pamietam

i inne pierdoły: rekawiczki, kaski, pompki.

pozdrawiam
Pietia

byloooo - tydzien temu jak byl poczatek promocji :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-13 21:28:01
Autor: Pietia
wiosenna dostawa w Lidlu
AL wrote:

Pietia pisze:
> [...]
> spodnie krótkie - nie pamietam
> Pietia

byloooo - tydzien temu jak byl poczatek promocji :)

Eee, to u mnie na wsi, na Bródnie jest jakieś opóźnienie. ;)
Nawet sprawdzilem precla z ostatnich dni czy ktos nie zakładał wątku.

Data: 2009-03-14 00:18:01
Autor: akara0
wiosenna dostawa w Lidlu
Użytkownik "Pietia" napisał
Eee, to u mnie na wsi, na Bródnie jest jakieś opóźnienie. ;)
u mnie na wsi, znaczy na Bielanach niedaleko stacji metra też jeszcze wczoraj leżała masa rękawiczek, pojedyncze koszulki, jakaś kurtka (1 sztuka) i trochę pompek

wiosenna dostawa w Lidlu