"wiosłuj szczylu!"

Data: 2019-05-06 19:49:01
Autor: ń
"wiosłuj szczylu!"
Ja mam wrażenie, że w naszym PRL-bis główna wojna nie rozgrywa się pomiędzy rowerzystami a kierowcami, lecz pomiędzy rowerzystami a pieszymi.
Na świecie oddziela się ruch rowerów od ruchu aut, a u nas oddziela się rowery od pieszych spychając dwa kółka pod koła autobusów i ciężarówek na te różne pie....one kontrapasy, współpasy i bajpasy - a zapie....aj sobie rowerem po studzienkach, nieodśnieżanych poboczach i 15 cm od tylnego koła MANa czy innej Scanii.

"wiosłuj szczylu!"