wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali

Data: 2010-02-28 11:38:16
Autor: Lewis
wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:hmdbns$7t6$1atlantis.news.neostrada.pl...
Wczoraj pierwsza sytuacja awaryjna z dawca nerek w roli glownej.
2 pasy w jedna strone, 3 pas jako parking.
Ruszam z pasa do parkowania i widze w lusterku, ze na lewym pasie jedzie szybki i wsciekly. Wlaczylem kierunek i wyjezdzam... Pacjent musial
zmienic  pas kilka metrow przedemna i to teoretycznie ja zajechalem mu
droge nie  ustepujac pierwszenstwa.
Oczywiscie ryj na mnie na niedaleko zlokalizowanych swiatlach...
Nie twierdze, ze jestem bez winy ale w wielu przypadkach w ktorych
dochodzi  do wypadkow, to te nerwowe i nagle manewry motocyklistow
doprowadzaja do  wypadkow. Ruch na drodze w miescie ma pewien rytm a
motocyklisci sie z niego  wylamuja...

A gdyby to był duży ciężki 30tonowy TIR też byś tak sobie beztrosko wyjeżdzał i myślal ze Ci łaskawie zwolni prawy pas??
Zapamiętaj raz na zawsze motocyklista to najnormalniejszy pełnoprawny uzytkownik drogi, i nie masz prawa wymuszać na nim niczego, tym większa jest Twoja wina, iż wiedziałeś że jechał, i zdajesz sobie sprawę ze skutków zderzenia z motocyklistą jakie on poniesie.

Gdyby coś się stało nie wyszedłbyś z pierdla przez najbliższe kilka lat, "pacjencie".

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-02-28 11:43:59
Autor: MadMan
Dnia Sun, 28 Feb 2010 11:38:16 +0100, Lewis napisał(a):

A gdyby to był duży ciężki 30tonowy TIR też byś tak sobie beztrosko wyjeżdzał i myślal ze Ci łaskawie zwolni prawy pas??

Jakim sposobem można zwolnić wolny pas?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-28 11:58:11
Autor: Lewis
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:t3qnj9gkc5nh$.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
Dnia Sun, 28 Feb 2010 11:38:16 +0100, Lewis napisał(a):
A gdyby to był duży ciężki 30tonowy TIR też byś tak sobie beztrosko
wyjeżdzał i myślal ze Ci łaskawie zwolni prawy pas??
Jakim sposobem można zwolnić wolny pas?

O, faktycznie teraz doczytałem ze początkowo jechał lewym, a zmienił pas w niewiadomych okolicznościach i niewiadomym czasie.
Co nie zmienia faktu że właczający się do ruchu zostałby uznany winnym zdarzenia, chyba ze udowodnią motocykliście znaczne przekroczenie prędkości (zastrzegam tu udowodnienie a nie zeznania przechodnia: "Pannie toż on zapierdalał tak że tylko ziuuu") i tez nie byłbym pewien że w tym wypadku by kierowce auta to zwolniło z odpowiedzialności.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-02-28 15:44:15
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 28 Feb 2010 11:58:11 +0100, Lewis napisał(a):

[...]

art 22 u. 4. PoRD
--
     ___________ (R)

Data: 2010-02-28 11:58:22
Autor: P_ablo
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmdh33$9v5$1news.onet.pl...

[...]

Przeczytaj uwaznie co napisalem na samym poczatku.

--
Picasso

Data: 2010-02-28 11:59:21
Autor: Lewis
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:hmdidc$mn1$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Owszem już doczytałem, przepraszam za pomyłkę. Resztę już napisałem koledze wyżej.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-02-28 15:44:00
Autor: Adam Płaszczyca
[...]

Tylko zazwyczaj ten użytkownik ma problem z tymi przepisami, które go
ograniczają - art 22 u. 4. PoRD

--

wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali