wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali

Data: 2010-02-28 13:11:47
Autor: Adam Płaszczyca
wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
Dnia Sun, 28 Feb 2010 10:04:31 +0100, P_ablo napisał(a):

Nie twierdze, ze jestem bez winy ale w wielu przypadkach w ktorych dochodzi do wypadkow, to te nerwowe i nagle manewry motocyklistow doprowadzaja do

Jak widzisz motocyklistę i świadomie zajeżdżasz mu drogę, to wybacz, jesteś
skurwysynem. Czemu nie przepuściłeś go po prostu?

--
     ___________ (R)

Data: 2010-02-28 13:33:25
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-02-28, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Nie on skurwysynem, tylko motocyklista idiotą.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-02-28 13:59:20
Autor: Andrzej Lawa
Krzysiek Kielczewski pisze:

Jak widzisz motocyklistę i świadomie zajeżdżasz mu drogę, to wybacz, jesteś
skurwysynem.

Nie on skurwysynem, tylko motocyklista idiotą.

No fakt, po polski drogach, z takimi osobnikami jak ty czy inicjator
wątku, jeździć bez karabinu maszynowego to faktycznie idiotyzm ;->

Data: 2010-02-28 14:21:51
Autor: P_ablo
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:bmappfhjmpzy$.dlgoldfield.org.pl...

Jak widzisz motocyklistę i świadomie zajeżdżasz mu drogę, to wybacz,
jesteś skurwysynem. Czemu nie przepuściłeś go po prostu?

Jechal lewym kiedy patrzylem w lusterko.
Pomysl teraz ile potrzeba czasu no podniesienie wzroku i ruszenie. W tym czasie musial zmienic /zmieniac pas z lewego na prawy. Nie wiem jaka mial predkosc.

Dla zorientowanych - bylo to na Grunwaldzkiej na wysokosci szkoly budowlanej, w kierunku skrzyzowania z Taczanowskiego, na przeciwko bankomatu PKO BP

--
Picasso

Data: 2010-02-28 15:30:49
Autor: Jackare
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:hmdqqe$c6u$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

W Grudziądzu ?

Data: 2010-02-28 16:48:19
Autor: P_ablo
Użytkownik "Jackare" <jackare@interia.pl> napisał w wiadomości news:hmdt1o$16c$1news.interia.pl...
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:hmdqqe$c6u$1atlantis.news.neostrada.pl...

W Grudziądzu ?

W Poznaniu ;)

--
Picasso

Data: 2010-03-02 02:08:58
Autor: GrzegorzG
wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
On 28 Lut, 13:11, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:
> [...]

Jak widzisz motocyklistę i świadomie zajeżdżasz mu drogę, to wybacz, jesteś
skurwysynem. Czemu nie przepuściłeś go po prostu?

    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdówhttp://trzypion.pl/

bo moze mootcyklista byl 150metrow z tylu ale jechal 150 zamiast 50?

Pozdrawiam,
GG

wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali