wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali

Data: 2010-02-28 13:18:46
Autor: Andrzej Lawa
wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
P_ablo pisze:
Wczoraj pierwsza sytuacja awaryjna z dawca nerek w roli glownej.

2 pasy w jedna strone, 3 pas jako parking.
Ruszam z pasa do parkowania i widze w lusterku, ze na lewym pasie jedzie szybki i wsciekly. Wlaczylem kierunek i wyjezdzam... Pacjent musial zmienic pas kilka metrow przedemna i to teoretycznie ja zajechalem mu droge nie ustepujac pierwszenstwa.
Oczywiscie ryj na mnie na niedaleko zlokalizowanych swiatlach...

Ryj, i to parszywy, to ty masz, buraku pierwszeństwo wymuszający.

Data: 2010-02-28 14:26:04
Autor: P_ablo
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4b8a5f26$1news.home.net.pl...

Ryj, i to parszywy, to ty masz, buraku pierwszeństwo wymuszający.

Nie musi podobac Ci sie styl mojej wypowiedzi, ale jak bys nie zauwazyl ja nikogo i nigdzie burakiem/gnojem/pedalem/chujem/skurwysynem/idiota nie nazwalem - dawca nerek, moze i denerwujace ale raczej nie obrazliwe.

--
Picasso

Data: 2010-02-28 15:10:11
Autor: Andrzej Lawa
P_ablo pisze:
[...]

A "ryj" to ci krasnoludki w locie dopisały, hmm?

Data: 2010-02-28 15:44:32
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 28 Feb 2010 13:18:46 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

Ryj, i to parszywy, to ty masz, buraku pierwszeństwo wymuszający.

art 22 u. 4. PoRD Lawiszonku.

--

wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali